|
| Fastnet? Fra : Janni Nørmølle |
Dato : 05-08-04 16:25 |
|
Hej NG
Jeg håber, at jeg spørger det rigtige sted.
Er der et alternativ til Tele Danmark som fastnetsudbyder? Jeg er godt træt
af deres høje abonnementspris!
Er der en vej uden om TDC?
Mvh. Janni
| |
Jesper Lund (05-08-2004)
| Kommentar Fra : Jesper Lund |
Dato : 05-08-04 17:05 |
|
Janni Nørmølle <trinity76@operamail.com> wrote:
> Er der et alternativ til Tele Danmark som fastnetsudbyder? Jeg er
> godt træt af deres høje abonnementspris!
http://www.teleprisguide.dk/
IP telefoni, som www.musimi.dk (og andre), er en anden mulighed.
> Er der en vej uden om TDC?
Det er stadig deres kobber, men ellers, ja.
--
Jesper Lund
| |
Jørgen Rasmussen (05-08-2004)
| Kommentar Fra : Jørgen Rasmussen |
Dato : 05-08-04 21:21 |
|
Janni Nørmølle wrote:
> Hej NG
>
> Jeg håber, at jeg spørger det rigtige sted.
>
> Er der et alternativ til Tele Danmark som fastnetsudbyder? Jeg er godt træt
> af deres høje abonnementspris!
>
> Er der en vej uden om TDC?
ja f. eks. Tele 2.
Men de har et eller andet samarbejde med TDC.
(F. eks. installeres ADSL modem af TDC tekniker)
Mvh. Jørgen
| |
Jesper G. Poulsen (06-08-2004)
| Kommentar Fra : Jesper G. Poulsen |
Dato : 06-08-04 15:40 |
|
Janni Nørmølle wrote:
> Er der et alternativ til Tele Danmark som fastnetsudbyder? Jeg er
> godt træt af deres høje abonnementspris!
Ja, der er alternativer. Jeg har dog oplevet i diverse grupper at pris
og kvalitet følges ganske godt ad. Bla. kvaliteten på kundeservice er
en parameter der skrues voldsomt på, når der skal spares vej til at
udbyde en billigere løsning.
Bare så du er klar over det.
--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen
| |
Ivan V. Klattrup (06-08-2004)
| Kommentar Fra : Ivan V. Klattrup |
Dato : 06-08-04 15:43 |
|
"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:xn0dlp9f55s54k000c@dtext.news.tele.dk...
> Bla. kvaliteten på kundeservice er
> en parameter der skrues voldsomt på, når der skal spares vej til at
> udbyde en billigere løsning.
Det er så bare mærkeligt at TDC så er så dyre som de er
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk
| |
Jesper G. Poulsen (06-08-2004)
| Kommentar Fra : Jesper G. Poulsen |
Dato : 06-08-04 22:08 |
|
Ivan V. Klattrup wrote:
> Det er så bare mærkeligt at TDC så er så dyre som de er
Synes du?
Jeg kan absolut ikke sætte en finger på noget som helst fra deres side
- intet.
Alt virker perfekt og skulle der være en brist et sted, så ordner
Kundeservice det lynhurtigt - ofte mens man venter.
Det gælder både internet og telefoni. Mobil var også iorden da jeg selv
var i den afdeling.
--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen
| |
Ivan V. Klattrup (06-08-2004)
| Kommentar Fra : Ivan V. Klattrup |
Dato : 06-08-04 22:48 |
|
"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:xn0dlpjpe660ppq00a@dtext.news.tele.dk...
> Alt virker perfekt og skulle der være en brist et sted, så ordner
> Kundeservice det lynhurtigt - ofte mens man venter.
det gavner ikke, sidst jeg havde problemer var det mit kabel-tv signal der
røg (og dermed også internet-adgangen), og der var der kun et svar fra deres
side af: vi har åbent på dette tidsrum (kan ikke huske tiderne) og det svar
kørte i ring, så der var den langt under hvad mine forventninger til sådan
noget er
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk
| |
Eh-Fniller (06-08-2004)
| Kommentar Fra : Eh-Fniller |
Dato : 06-08-04 22:56 |
|
Jesper G. Poulsen wrote:
> Ivan V. Klattrup wrote:
>
>
>>Det er så bare mærkeligt at TDC så er så dyre som de er
>
>
> Synes du?
>
> Jeg kan absolut ikke sætte en finger på noget som helst fra deres side
> - intet.
>
> Alt virker perfekt og skulle der være en brist et sted, så ordner
> Kundeservice det lynhurtigt - ofte mens man venter.
>
> Det gælder både internet og telefoni. Mobil var også iorden da jeg selv
> var i den afdeling.
>
>
Jamen så er du en af de heldige
Kan jeg lige få ugens lotto-tal?
EH
| |
Mr. Nobody (07-08-2004)
| Kommentar Fra : Mr. Nobody |
Dato : 07-08-04 14:19 |
|
--
Jeg kan absolut ikke sætte en finger på noget som helst fra deres side
> > - intet.
> >
> > Alt virker perfekt og skulle der være en brist et sted, så ordner
> > Kundeservice det lynhurtigt - ofte mens man venter.
> >
> > Det gælder både internet og telefoni. Mobil var også iorden da jeg selv
> > var i den afdeling.
> >
> >
>
> Jamen så er du en af de heldige
>
> Kan jeg lige få ugens lotto-tal?
>
> EH
>
Ja jeg må også sige tdc service er i top,de retter fejlen med det samme,det
har de i hver fald gjort de gange jeg har haft problemer.
Hilsen jesper
(Mr.Nobody)
www.wanted-more.dk
www.wanted-more.dk/udlejning
| |
Eh-Fniller (07-08-2004)
| Kommentar Fra : Eh-Fniller |
Dato : 07-08-04 18:54 |
|
Mr. Nobody wrote:
-- Jeg kan absolut ikke sætte en finger på noget som helst fra deres side
>>> > - intet.
>>> >
>>> > Alt virker perfekt og skulle der være en brist et sted, så ordner
>>> > Kundeservice det lynhurtigt - ofte mens man venter.
>>> >
>>> > Det gælder både internet og telefoni. Mobil var også iorden da
jeg selv
>>> > var i den afdeling.
>>> >
>>> >
>
>>
>> Jamen så er du en af de heldige
>>
>> Kan jeg lige få ugens lotto-tal?
>>
>> EH
>>
>
>
>Ja jeg må også sige tdc service er i top,de retter fejlen med det
>samme,det
>har de i hver fald gjort de gange jeg har haft problemer.
>
>
>
>
> Hilsen jesper
> (Mr.Nobody)
> www.wanted-more.dk
> www.wanted-more.dk/udlejning
Okay.
Min statestik for at TDC gik igang med indrømmelse af fejl og derefter
fejlretning med det samme: ca 10%
Tele2: 80%
Cybercity: 100%
Eneste grund til at jeg friviligt skulle vende tilbage til tdc er
jeg bliver betalt for det og de kommer på højde med CC.
EH
| |
Hartmann (08-08-2004)
| Kommentar Fra : Hartmann |
Dato : 08-08-04 16:49 |
|
Så kan man jo være glad for at der findes flere teleselskaber ligesom
der findes flere type at kvinder, tænk hvis vi kunne lide den samme type
allesammen, så var der jo et problem. Men generelt må jeg give dem ret
der skriver at pris og service hænger sammen. Og en ting må man
ihverfald give TDC det er da gratis at ringe til dem. De teleselskaber
der tager penge for at man kan ringe til deres kundeservice de har
abosolut ikke en chance for at få mig som kunde.
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"
| |
Bjarke Hansen (14-08-2004)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 14-08-04 11:35 |
|
"Hartmann" <Hartmann.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:41164be2$0$170$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Så kan man jo være glad for at der findes flere teleselskaber ligesom
> der findes flere type at kvinder, tænk hvis vi kunne lide den samme type
> allesammen, så var der jo et problem. Men generelt må jeg give dem ret
> der skriver at pris og service hænger sammen. Og en ting må man
> ihverfald give TDC det er da gratis at ringe til dem. De teleselskaber
> der tager penge for at man kan ringe til deres kundeservice de har
> abosolut ikke en chance for at få mig som kunde.
Hvem gør det, ud over nogle mobiludbydere?
de store har i hvertfald gratrisnumre dvs:
TDC
Telia
Tele2
| |
Bjarke Hansen (14-08-2004)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 14-08-04 11:35 |
|
"Hartmann" <Hartmann.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:41164be2$0$170$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Så kan man jo være glad for at der findes flere teleselskaber ligesom
> der findes flere type at kvinder, tænk hvis vi kunne lide den samme type
> allesammen, så var der jo et problem. Men generelt må jeg give dem ret
> der skriver at pris og service hænger sammen. Og en ting må man
> ihverfald give TDC det er da gratis at ringe til dem. De teleselskaber
> der tager penge for at man kan ringe til deres kundeservice de har
> abosolut ikke en chance for at få mig som kunde.
Hvem gør det, ud over nogle mobiludbydere?
de store har i hvertfald gratrisnumre dvs:
TDC
Telia
Tele2
| |
|
|