Radeon 9700 Pro 128 MB ram
Fra : WHaP

Dato : 05-08-04 15:12

hej

Jeg står og mangler et gratikkort og har fået tilbud dette kort (brugt)
Radeon 9700 Pro 128 MB ram til 900kr , på edbpriser har de den ikke men har
fundet den her http://www.databutikken.com/ hvor prisen ligger på 2885 kr

eller har jeg tænkt mig at købe et (edbpriser.dk)Club-3D ATI Radeon 9600PRO
256 mb til ca 1000kr
hvilket ville i købe ? (kom også med andre kort hvis de er bedre til
prisen)

skal lige siges jeg ikke ønsker at give mere end 1000kr da jeg ikke
gamer særlig meget.....

tak

WHaP

Fra : Sven

Dato : 06-08-04 01:46

> [...]
> bedre til prisen)
>
> skal lige siges jeg ikke ønsker at give mere end 1000kr da jeg

Helt klart 9700Pro-kortet, forudsat du kan se det i funktion, så du kan se,
at det ikke er ødelagt af OC (artifacs o.lign.) 9700Pro er væsentligt
hurtigere end 9600Pro.

Sven