Sapphire X800 XT + Zalman ZM80D-HP
Fra : Anders Lund

Dato : 05-08-04 10:19

Er der nogen som har prøvet om et Sapphire X800 XT[1] og Zalman ZM80D-HP
[2] med deres ZMOP1[3]passe sammen? Hos InsaneTek skriver de[4] at det
er blevet testet hos Zalman, hvor de siger at den passer, men ikke er
100% kompatibel.

Findes der andre lignende kølere som kan give samme lave støj niveau?
Eller er der nogen som ved hvornår Zalman sender en "opdateret" køler på
gaden, som er kompatibel med X800 XT kortene?

[1] http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=93508
[2] http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=93863
[3] http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=93133
[4] http://www.insanetek.com/index.php?page=zalmanzm80d-hp

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Johnny B

Dato : 08-08-04 14:57

mener at sapphire havde en løsning på vej med en zalman køler på ... men
alle snakker Artic colling nu og den er sapphire også hoppet med på

pt er HIS vist nok de eneste med artic

--
Johnny [ 2000 Frb. ]
--------

Fra : Anders Lund

Dato : 08-08-04 16:35

Johnny B wrote:

> mener at sapphire havde en løsning på vej med en zalman køler på ... men
> alle snakker Artic colling nu og den er sapphire også hoppet med på

Er det ikke med blæser, som puster den varme luft ud bag ved? Det kan
jeg nemlig ikke bruge, da jeg har et Noise Control BigATX med Wisper Box.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk