Starte et bestemt sted på en side
Fra : Foco

Dato : 03-08-04 16:58

Jeg har et spørgsmål til denne gruppe.

Har en side med aktivitetskalender som står i dato orden.
Kan jeg få siden til at starte på et bestemt sted en angiven dato.
(f.eks. det der står som arrangement den 11. august - der
starter siden fra den 5. august)

Med Vandre Hilsen

Bjarne Ringgaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-08-04 17:09

Foco skrev:

> Kan jeg få siden til at starte på et bestemt sted en angiven dato.
> (f.eks. det der står som arrangement den 11. august - der
>starter siden fra den 5. august)

Er det muligt at få siden at se? før jeg evt. giver et bud på,
hvordan det kan gøres.
--
Knud

Fra : Foco

Dato : 03-08-04 17:26

Her er den Knud

www.fodslaw-silkeborg.dk/Aktivitetskalender1-2004.mht

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-08-04 17:44

Foco skrev:

>www.fodslaw-silkeborg.dk/Aktivitetskalender1-2004.mht

Kan kun se sidens kode, bruger ikke IE, så jeg kan ikke hjælpe.
--
Knud