All In Wonder 9000 pro
Fra : KB

Dato : 01-08-04 18:58

Hej.

Jeg har købt en ny computer som skal fungere som en HD recorder.

Som TV Tuner kort har jeg et ALL IN WONDER 9000 PRO
Maskinen er en Intel Celeron 2.8 GHz
512 MB Ram
200 MB HD.

Mit problem er at jeg ikke kan få softwaren til at fungere ordenligt.
Problemet er TV knappen i menu bjælken. Den skriver kun "video IN", men det
er et TV kort med TV indgang.

Er der nogen der har haft samme problem?

mvh,
KB

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 01-08-04 22:16

KB skrev:
> [...]
> Problemet er TV knappen i menu bjælken. Den skriver kun "video IN",
> men det er et TV kort med TV indgang.
>
> Er der nogen der har haft samme problem?

Jeg har haft de samme problemer med min maskine med samme grafikkort.

Du kører med DirectX 9.0b, ikke sandt? Du skal installere en patch til
directX'en:
http://www.ati.com/support/infobase/4254.html
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q825116

Derudover kan det hjælpe dig senere, at vide at det formentlig virker bedst,
hvis du sætter dit land til sverige frem for danmark - men det opdager du
nok når du når så langt...

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 04-08-04 20:39

Jeppe Seidelin Dam skrev:
> Derudover kan det hjælpe dig senere, at vide at det formentlig virker
> bedst, hvis du sætter dit land til sverige frem for danmark - men det
> opdager du nok når du når så langt...

Jeg har nu installeret MMC 9.1 og der er ikke længere nogle problemer med at
vælge Danmark som land.

mvh
Jeppe Seidelin Dam