Alkohol priser i tyrkiet.
Fra : Jimmi Wolff

Dato : 31-07-04 17:14

Hej

Vi tager til tyrkiet i morgen og så er det at jeg gerne vil vide om jeg skal
købe noget alkohol med fra Dk.

Hvad koster en flaske vodka ca. ??

M.V.H
Jimmi W.

Fra : S. Thomsen

Dato : 31-07-04 18:34

God tur

Fra : Jacob E.

Dato : 31-07-04 18:54

Jimmi Wolff" <jimmi1311"FJERN_DETTE wrote:
> Hej
>
> Vi tager til tyrkiet i morgen og så er det at jeg gerne vil vide om
> jeg skal købe noget alkohol med fra Dk.
>
> Hvad koster en flaske vodka ca. ??

Mellem 110-140 Kr. i Brugsen.

Mvh Jacob E.

Fra : Jimmi Wolff

Dato : 31-07-04 19:05

> Mellem 110-140 Kr. i Brugsen.

Ha ha, men hvad koster den i Tyrkiet??

Så er der vist ingen, som kan misforstå spørgsmålet -:)

Fra : thomas bærbar

Dato : 31-07-04 21:26

vi gav 22 millioner for en flaske vodka for 14 dage siden.

der er ca 110 kr så vidt jeg husker

thomas

Fra : Anja Nielsen

Dato : 01-08-04 21:29

22 millioner er under 100 kr., medmindre du har vekslet på et meget dårlig
sted, da 1 mio lire i juli svarede til 4,25 dkk.
Anja

Fra : Anja Nielsen

Dato : 31-07-04 21:24

Hvis du kan nøjes med en tyrkisk vodka, skal du ikke købe noget hjemmefra,
men foretrækker du f.eks. Smirnoff eller Absolut skal du købe den i
lufthavnen i Danmark.
God tur.
Anja Nielsen

Fra : Annika Leth-Olsen

Dato : 31-07-04 22:55

Hej Jimmy
Importeret alkohol er betydeligt dyre i Tyrkiet end i forhold til DK.
Så jeg vil anbefale at du køber hjemmefra.
God tur.
Annika