AGP-Fastwrite og Readon 9600
Fra : Flare

Dato : 31-07-04 15:34

Hejsa

Er der nogen der ved hvordan man slår AGP fast wrtie til under SMARTGART
indstliinger i catalyst driver 4.6? Lige nu står den på "Off" i stedet for
4x.

Hvis jeg trækker slideren hen til 4x kan jeg se at checkboksen med fastwrite
bliver sat til "On" men current status står til "Off". Og jeg trykker Retest
og der ser fint ud. Jeg trykker "Anvend" og den siger den skal genstarte for
at undersøge om indstillingen virker. Ok. Men det gør det åbenbart ikke for
slideren er sat tilbage på "Off" og fastwrite er stadig slået fra.

AGP fastwrite er slået til i BIOS. Nogen forslag?

Anders

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 31-07-04 18:31

Hey Anders,

> AGP fastwrite er slået til i BIOS. Nogen forslag?

Har du installeret drivere til dit bundkorts chipset? Jeg havde samme slags
problem, men en installation af drivere til Intels 875P chipset, fiksede
det. Disse drivere skal som regel også installeres FØR grafikkort-driverne.

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Jacob

Dato : 31-07-04 22:48

"Flare" <none@at.all> skrev i en meddelelse
> [...]
> slideren er sat tilbage på "Off" og fastwrite er stadig slået fra.
>
> AGP fastwrite er slået til i BIOS. Nogen forslag?

Install redline samt intels chipset driver. Havde selv samme forglemmelse
med mit ATI Saphire 9700P

Jacob

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 31-07-04 23:53

> Install redline samt intels chipset driver. Havde selv
> samme forglemmelse med mit ATI Saphire 9700P

Er redline nødvendig for det? Det er det i hvert fald ikke her. ;)

Fra : Jacob

Dato : 01-08-04 10:47

"[ B@CHFiRE ]" <Thrash@SpamSuxBig-Time.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen

Jo ellers ville den sgutten aktiveres. Mærkeligt men sandt. Prøvede alt,
intels
chipset driver etc etc men, det var først da redline var installeret at den
kunne køre som den skulle.
Hardwaren forandre sig med tiden under brug men, det er første gang jeg har
været ude for et såen "tilfælde" .
Det må være alderen der trykker efterhånden

Jacob