Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Vedr. Headset
Fra : Ukendt

Dato : 31-07-04 14:44

Hej Gruppe

Jeg er kommet i besiddelse af et "Plantronics Polaris" headset. Headsettet
er umiddelbart kun beregnet til telefoner med indbygget forstærker så vidt
jeg kan forstå. Jeg kunne dog godt tænke mig at bruge det i forb. med min pc
(ip-telefoni mv.), så spørgsmålet er om det kan lade sig gøre at forbinde
disse to (evt med converter-stik e.lign.).

/Martin

Fra : oscar

Dato : 05-08-04 19:56

brug en handset, til skype mv. , har set denne her :

http://www.estation.dk/product.asp?product=11