La Dalia - Butik Søges
Fra : request-for-comment

Dato : 29-07-04 08:27

I en fjern og desværre ikke længere erindret fortid, "kom jeg til" at købe
en lille dåse med den spanske røgede paprike "La Dalia" ( Pimentón de la
Vera ). Nu da bunden af dåsen desværre er blevet mere og mere synlig,
begynder desperationen også at nærme sig. HVOR opdriver man denne liflige
paprika i Kongens København?

--
valid-in-july <at> bildelang <dot> dk
valid-in-august <at> bildelang <dot> dk

Fra : Thanks Fresh Prime S~

Dato : 29-07-04 16:50

Jeg kender til 3 steder: Specialkøbmanden lige ved Magasin (Gammel Mønt?),
La Cava (Ovengaden neden Vandet) og vinbutikken i Elmegade

Kasper

Fra : request-for-comment

Dato : 29-07-04 19:06

In news:41091c84$0$205$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Thanks Fresh Prime Skeleton <spam@spam.invalid> typed:
> Jeg kender til 3 steder: Specialkøbmanden lige ved Magasin (Gammel
> Mønt?), La Cava (Ovengaden neden Vandet) og vinbutikken i Elmegade

Det ser ud til at eftersommeren er reddet. Jeg takker mange gange for
oplysningerne.