Rejse til Bulgarien
Fra : Henrik Moelbak

Dato : 28-07-04 17:30

Hej Alle

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg skriver, men det kan jo aldrig
skade at give et godt tilbud til andre.

Min kæreste og jeg er desværre kommet i den situation at vi er blevet
forhindret i at rejse til bulgarien fra den 27/8-04 til den 03/9-04 og vil
derfor gerne sælge vores rejse til andre.

Vi skal rejse med Spies til Sunny Beach og bo på Olimp. Det er et 3 stjernet
hotel, med morgenmad. Der kan læses mere på adressen:
http://www.spies.dk/hotel/hotel.aspx?MENU=RESORTS&COLOR=GREEN&PRODCD=SOBA&CTRYCD=BG&DESTCD=BOJ&RESCD=SAB&HOTCD=OLIM

Rejsen koster 6090 kr. for 2 voksne, men I kan få den med 1000 kr. i rabat
altså for 5090 kr.

Hvis nogen af jer skulle være interesseret vil vi meget gerne høre fra jer
eller hvis i kender nogen der måtte være interesseret er de også
velkommende.

Med håb om at høre fra nogen

Henrik Mølbak
moelbak@tele2adsl.dk
21706313

Fra : ole holte

Dato : 28-07-04 22:21

"Henrik Moelbak" <moelbak@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forhindret i at rejse til bulgarien fra den 27/8-04 til den 03/9-04 og vil
> derfor gerne sælge vores rejse til andre.

Hører hjemme i dk.marked.privat