Hotel i Danmark a la Etap i Europa ??
Fra : Tom Frank

Dato : 28-07-04 14:26

Hej,

Vi planlægger en kombineret bil/cykel tur Danmark rundt.

Er der hoteller(kæde)her i landet a la Etap i Europa.

/Tom

Fra : Søren Blom

Dato : 28-07-04 23:44

"Tom Frank" <tofran@hotmail.com> skrev
> Vi planlægger en kombineret bil/cykel tur Danmark rundt.
> Er der hoteller(kæde)her i landet a la Etap i Europa.

Scandic hotellerne http://www.scandic-hotels.dk/ er nok det nærmest man
kommer en bare nogenlunde landsdækkende hotelkæde i Danmark, men prøv at kik
http://www.danskkroferie.dk/ måske det kan hjælpe jer til en god ferie.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Aksel

Dato : 29-07-04 22:34

"Tom Frank" <tofran@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Vi planlægger en kombineret bil/cykel tur Danmark rundt.
>
> Er der hoteller(kæde)her i landet a la Etap i Europa.
>
> /Tom

Der findes ikke en hotelkæde med samme koncept i Danmark, Scandic er en
meget højere klasse og koster mindst 3 gange så meget.

Det der kommer nærmest er de moteller der ligger i forbindelse med nogle
tankstationer, men jeg har aldrig set en samlet oversigt.

Hilsen Aksel