GF2 MX200 vs GF4 TI4200
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-07-04 21:18

Greetings!

Jeg leder efter en sammenlignende test mellem de to GPU'er. Jeg får et
GF4 TI4200 imorgen og det skal afløse et GF2 MX200 - jeg er lidt
nysgerrig efter at vide hvor meget ekstra ydelse jeg får ved skiftet.

Jesper G. Poulsen

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 27-07-04 21:22

Jeg tror ærlig talt ikke, der findes en test, hvor dit gamle er med, men du
kan begynde, at kikke efter, hvor du skruer op for detaljer og andet guf op
på dine spil.....

Det bliver, alt efter din maskine, noget, der virkelig sparker stjerne. Jeg
har selv et 4200, og det er først nu, hvor jeg har fået en 2800+ CPU at jeg
vil starte på at overveje nyt grafikkort. Det er hamrende stabilt, og yder
utrolig godt til prisen, så glæd dig.

/Ole

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-07-04 11:52

/Ole (6000) wrote:

> Det bliver, alt efter din maskine, noget, der virkelig sparker

Jeg har en Barton 2500+.

> hamrende stabilt, og yder utrolig godt til prisen, så glæd dig.

Okay.

Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 27-07-04 22:25

On 27 Jul 2004 20:18:12 GMT, Jesper G. Poulsen wrote:

> Jeg leder efter en sammenlignende test mellem de to GPU'er.

Ta et kik her:
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20020418/index.html

og evt.
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20021218/index.html
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20030120/index.html
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20031229/index.html

Der kan du godt finde nogle tal, der viser at et Ti4200 er pænt hurtigere
end det MX200.

> Jeg får et GF4 TI4200 imorgen og det skal afløse et GF2 MX200

Godt valgt. En af de opgraderinger der kan mærkes.

> - jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvor meget ekstra ydelse jeg får
> ved skiftet.

Alt efter hvilke programmer der er tale om, så bliver det en del

--
Mvh. Lars

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-07-04 12:00

Lars Jørgensen wrote:

> Ta et kik her:

Takker.

> Godt valgt. En af de opgraderinger der kan mærkes.

Tja, det tyder tallene jo på. Og det var et rimeligt billigt kort

> Alt efter hvilke programmer der er tale om, så bliver det en del

Mit mest grafiktunge spil er vist CMR2.0 - kommer til at tænke på at
jeg vist ikke har spillet det med min Barton 2500+ endnu... Det bliver
flyvende, kan jeg forestille mig

Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-07-04 22:18

Jesper G. Poulsen wrote:

> Mit mest grafiktunge spil er vist CMR2.0 - kommer til at tænke på at
> jeg vist ikke har spillet det med min Barton 2500+ endnu... Det bliver
> flyvende, kan jeg forestille mig

Så er det prøvet af... Jo, det er flyvende - meget endda.

Jesper G. Poulsen