Helsinki .. 1/2 dag tilovers .. hvad må je~
Fra : J.K.Arning

Dato : 26-07-04 21:52

Imorgen skal jeg til Helsinki i forbindelse med arbejde og har
det meste af Onsdagen tilovers til hygge .. har i et godt bud på
noget jeg ikke må gå glip af når jeg nu er i byen ?

Regards

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-04 22:22

Hi
Tja .. hvis vejret er til det ville jeg tulle en tur nad ad Esplanaden (fra
teatret/banegården) og ned til havnen. Der er en del hyggecafeer og ved
havnen er der en gammel salgshal samt fiskeboder.
Hvis du er til en god fiskeret kan jeg anbefale Havis Amanda - den ligge ca.
halvvejs tilbage på højre hånd. Domkirken er et besøg værd samt et par
museer (hvis man er til den slags). Hils.

Fra : J.K.Arning

Dato : 27-07-04 07:17

Jensen wrote:
> [...]
> ligge ca. halvvejs tilbage på højre hånd. Domkirken er et besøg værd
> samt et par museer (hvis man er til den slags). Hils.

Super .. tak for tippet .. en god fiskrert er lige mig.

Regards