Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Franske Franc,... kan de stadig bruges
Fra : Familien

Dato : 26-07-04 18:06

På vej til Frankrig på ferie,... hurra

Vi har en del Franske Franc fra tidligere ferier. Kan de stadig bruges?

Sommerhilsner fra Fam

Fra : Britt Malka

Dato : 27-07-04 08:30

On Mon, 26 Jul 2004 19:06:22 +0200, "Familien" <SrS@osFJERN_MIG.dk>
wrote:

>Vi har en del Franske Franc fra tidligere ferier. Kan de stadig bruges?

Nej, desværre.
--
Britt Malka
Gratis hovedbrud, puslerier og hjernegymnastik: http://www.hovedbrud.com

Fra : A.

Dato : 17-08-04 23:14

Men de kan veksles til ? i Banque Nationale De Paris.

---

Fra : A.

Dato : 17-08-04 23:15

Men de kan veksles til euro i Banque Nationale De Paris.

---

Fra : Britt Malka

Dato : 18-08-04 11:03

Goddag A.

Den Wed, 18 Aug 2004 00:14:28 +0200 skrev "A."
<pstromingenspamtilmigtak@tiscali.dk>:

>Men de kan veksles til ? i Banque Nationale De Paris.

Jeg kan ikke huske, om tidsfristen er overskredet for at få vekslet
pengene i Banque de France. Hvis den ikke er, kan du få dem vekslet
til euro.
--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 18-08-04 21:36

Britt Malka skrev:

> [...]
> http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html (Svar ikke til denne
> e-mail-adresse. Mail slettes på serveren p.g.a. spam)

Har du spurgt Forex.
http://www.forex.se/page.asp?sectionId=885&Changelang=en

--
Niels Elgaard Larsen
http://www.agol.dk/elgaard

Fra : Britt Malka

Dato : 18-08-04 21:51

Goddag Niels Elgaard Larsen

Den Wed, 18 Aug 2004 22:35:54 +0200 skrev Niels Elgaard Larsen
<elgaard@agol.dk>:

>Har du spurgt Forex.
>http://www.forex.se/page.asp?sectionId=885&Changelang=en

Nej, jeg kender ikke Forex.

Min mand siger, at Banque de France veksler franc om til euro i ti år,
så det kan stadig nås.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 19-08-04 21:47

On Wed, 18 Aug 2004 22:50:50 +0200, Britt Malka <news@foxladi.com>
wrote:

>Min mand siger, at Banque de France veksler franc om til euro i ti år,
>så det kan stadig nås.

Ombytning af nationale sedler og mønter til Euro:

Ifølge opslag på www.nationalbanken.dk :

Ombytningen til euro blev påbegyndt 1. januar 2002. Introduktionen af
de nye eurosedler og –mønter og inddragelsen af de gamle nationale
valutaer forløb uden større problemer, og hele overgangsprocessen var
succesfuldt afsluttet ved udgangen af februar 2002.

Det er stadig muligt at omveksle nationale penge til euro, selv om de
nationale sedler og mønter er ophørt med at være lovligt
betalingsmiddel. Længden af omvekslingsperioden, hvor euroområdets
centralbanker tilbyder omveksling til euro, varierer dog fra land til
land.

NATIONALE SEDLER OG MØNTER KAN OMVEKSLES I DE NATIONALE CENTRALBANKER
INDTIL:
Belgien
   sedler: Ubegrænset
   mønter:Udgangen af 2004