Software
Fra : Peter Hansen

Dato : 26-07-04 13:34

Jeg her tidligere se en omtale af MAX30 fra www.max30.dk.
Er der nogle der har prøvet det program. Er der mulighed for
indtastning af egne opskrifter, og søge på opskrifter ud fra
ingredeinser.
Hvad med vægtvogter point. Er det med i programmet?

Peter

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 26-07-04 15:05

> [...]
> ingredeinser.
> Hvad med vægtvogter point. Er det med i programmet?

Prøve at hente deres(sakset fra siden) "20 dages demoversion uden
begrænsninger. " kig lidt på det og se om det ikke besvare dine spørgsmål.

MVH
Kasper Malmberg

Fra : Peter Hansen

Dato : 26-07-04 15:18

Det er mere fordi jeg har en meget langsom internet forbindelse
(Mobil). Så hvis der er nogen der har hentet det, og ved hvad det kan,
så kunne de måske belyse, om det er tiden værd.

MVH
Peter Hansen

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 26-07-04 15:51

> Det er mere fordi jeg har en meget langsom internet forbindelse

ok

> Så hvis der er nogen der har hentet det, og ved hvad det kan,
> så kunne de måske belyse, om det er tiden værd.

Det virker ikke rigtigt hos mig, og der er ikke meget support på
hjemmesiden,,
Men jeg tror ikke jeg er den rette til at sige for eller imod

MVH
Kasper Malmberg

Fra : Alex Nielsen

Dato : 26-07-04 18:05

On Mon, 26 Jul 2004 16:50:55 +0200, "Kasper Malmberg"

> [...]
>hjemmesiden,,
>Men jeg tror ikke jeg er den rette til at sige for eller imod

Jeg kan se, at du og Peter har haft lidt problemer med mit program.
Som I nok ved, så er det menneskeligt at fejle.
Jeg er desværre kommet til at oploade en forkert version.

Som et lille plaster på såret, så vil jeg sende den seneste version og
kogebogen "100 Fedtfattige Opskrifter" af Anne Larsen.

Hvis i lige sender navn og adresse på en mail til support@max30.dk, så
vil i modtage det hele inden for 2 dage.

Jeg undskylder ulejligheden.

Alex Nielsen
Max30

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 02-08-04 21:35

"Alex Nielsen" <support@max30.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis i lige sender navn og adresse på en mail til support@max30.dk, så
> vil i modtage det hele inden for 2 dage.

Hvad har du gang i Alex Nielsen?

Dags dato er der til dk.helbred.slank sendt et indlæg - underskrevet med dit
navn og signatur - men fra den Peter Hansen, du lover at sende en bog, hvis
han sender dig sin adresse. (inglægget findes her

Hvis du og Peter Hansen ikke er én og samme person, så deler i samme
mailprogram/udbyder/mailadresse og må derfor kende hinanden så godt, at det
er rent ud sagt stærkt forbløffende, at Peter Hansen stiller spørgsmål til
dit program som om han ikke kender det overhovedet. Og lige så forbløffende
er det, at Peter Hansen skal sende dig sin adresse for at få den lovede bog.

Dine, Peter Hansens og andres indlæg ligner rent ud sagt reklameindlæg, der
er i strid med reglerne for brug af usenet.

Mvh. Lisbeth

F.U.T. dk.admin.netikette