små problemer med forsiden på hj. siden
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 25-07-04 20:55

Hejsa

Jeg har lidt små problemer med forsiden på min hjemmeside, hvilket vil sige
at jeg i selve frontpage har fået gjort et eller andet så mit billed på
forsiden ikke står udfra menuen som det gør på selve hjemmesiden. Jeg kan
simpelhen ikke få det gjort rigtigt.

Nu har jeg aller mest lyst til at lave en helt ny forside fra bunden af, men
ved ikke om det kan lade sige gøre? jeg vil jo gerne bibeholde alle de andre
ting der ligger på hjemmesiden.

For så vidt vil jeg også gerne bibeholde min forside som den ser ud nu, men
så snart jeg opdaterer evt. andre ting til hjemmesiden, vil min nuværende
forside vel blive erstattet med den der ligger på frontpage, og det vil jeg
ikke ha'

Håber i forstår hvad jeg mener

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 25-07-04 23:55

Bolette Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> forside vel blive erstattet med den der ligger på frontpage, og det vil jeg

Hej Bolette

Hvis det er din side, som er lokalt, som er galt med, mens at siden som er
oppe på serveren er i orden, så burdte du kunne hente siden fra serveren, og
overskrive den med den lokale, så burde det være ligesom den på din
hjemmeside.

Mvh
Martin Jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 26-07-04 19:51

Hej Martin

"Martin Jørgensen" <malle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> overskrive den med den lokale, så burde det være ligesom den på din

Tak for dit svar.

Siden som er på serveren er helt som den skal være, det er inde i frontpage
den er galt med.

Hvordan gør jeg det?

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 26-07-04 21:41

"Martin Jørgensen" <malle@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej igen

Vil bare lige fortælle at jeg selv har løst mit problem ( nu ved hjælp af
dit forslag Martin, tak for det ). Har bare siddet og leget lidt med det, og
vupti, så virkede det.

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk