Hvor ta'r man hen når man er 30??
Fra : Jesper

Dato : 23-07-04 11:30

Er der nogle som har et par forslag til hvor man ku ta' hen når man er
omkring de 30 - for f.eks. at møde mennesker af det modsatte køn

I gamle dage var det vel Rhodos o.s.v. - men det er lidt for "dansk"
og 80'er-agtigt - men hvad gør man egentlig idag??

Nogen forslag?

Fra : Hans Ole Kjeldsen

Dato : 24-07-04 13:27

"Jesper" <jesper_spamtag@bone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I gamle dage var det vel Rhodos o.s.v. - men det er lidt for "dansk"
> og 80'er-agtigt - men hvad gør man egentlig idag??

Jeg har en bekendt som via Dating.dk, jeg ved ikke om de har en chat eller
sådan noget, fandt en pige som han netop nu er en uge i udlandet med.

Desuden arrangeres der vist single-rejser af Dating.dk samt af diverse
rejsebureauer. Google er din ven i den sammenhæng.

Held og lykke.

Fra : Anton Olsen

Dato : 24-07-04 13:42

"Jesper" <jesper_spamtag@bone.dk> skrev i...
> Er der nogle som har et par forslag til hvor man ku ta' hen når man er
> omkring de 30 - for f.eks. at møde mennesker af det modsatte køn

Jeg tager hver vinter til Recife, Brasilien. Hvis du vil se billeder og
lidt beskrivelser, så klik min nybryggede hjemmeside
www.sitecenter.dk/recife

hilsen Anton

Fra : Hans Ole Kjeldsen

Dato : 24-07-04 14:50

"Anton Olsen" <antoniopadua30@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jesper" <jesper_spamtag@bone.dk> skrev i...
>
> Jeg tager hver vinter til Recife, Brasilien. Hvis du vil se billeder og
> lidt beskrivelser, så klik min nybryggede hjemmeside
> www.sitecenter.dk/recife

Problemet med at finde sådan en lille godte er vel bare at du ikke kan tage
hende med hjem (pga. udlændingelovens regler om tilknytningsforhold).

Men du finder måske en ny Nana hvert år

Fra : Anton Olsen

Dato : 25-07-04 09:01

"Hans Ole Kjeldsen" <invalid@in.valid> skrev i

> Problemet med at finde sådan en lille godte er vel bare at du ikke kan
tage
> hende med hjem (pga. udlændingelovens regler om tilknytningsforhold).
>
> Men du finder måske en ny Nana hvert år

Fornuftigt spørsmål. For 17 år siden tog jeg en "godte" på 18 med hjem. Vi
har en datter på 16.
Vi var gift i 12 år - blev uenige om fremtiden.

Men det er stadig Nanas storesøster på 20 år, som jeg holder i hånd mm, når
jeg er i Brasilien. Nana kan jeg ikke røre, hun er under 18 år, den
seksuelle lavalder. Og myndighederne går strix efter dem som omgås mindre
årige. Noget jeg ikke kan finde ud af, for de fleste piger får børn som 15
årige.

Imodsætning til Thai'er og Filipinere, så behøver Bras. ikke visum til DK.
Og vi behøver ikke visum til Brasil. Så du kan godt tage hende lovligt til
DK, men altså kun 3 mdr. Hun kan så lade være at rejse hjem, det er der
ingen som bemærker, men så kan hun ikke få arbejde eller bistandshjælp.
Eller du kan finde en adresse i Malmø.

Hvis du tager til Brasilien, kan du godt være gratis et par dage i mit hus.

Anton

Fra : Hans Ole Kjeldsen

Dato : 25-07-04 10:44

"Anton Olsen" <antoniopadua30@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men det er stadig Nanas storesøster på 20 år, som jeg holder i hånd mm,
når
> jeg er i Brasilien.

Som en slags erstatning for lillesøsteren, eller bare venskabeligt?

> [...]
> årige. Noget jeg ikke kan finde ud af, for de fleste piger får børn som 15

De fleste ligefrem? - der er ikke megt tid til uddannelse så.

> [...]
> DK, men altså kun 3 mdr. Hun kan så lade være at rejse hjem, det er der
> ingen som bemærker, men så kan hun ikke få arbejde eller bistandshjælp.

Ja eller Tyskland, det siges at være endnu lettere.

> Hvis du tager til Brasilien, kan du godt være gratis et par dage i mit
hus.

Tak for tilbudet!

Fra : jytte jensen

Dato : 27-07-04 22:36

Jesper <jesper_spamtag@bone.dk> skrev:
>Er der nogle som har et par
>forslag til hvor man ku ta' hen når man er
> [...]

Der findes et rejsebureau som specielt laver singlerejser. Hedder
Nadana tours. Søg på google. Jeg mener også at ruby rejser gør i
den sjangre. Ellers er der www.singlelife.dk som også har rejser
på programmet.

Hilsen
Jytte