på familie besøg.....
Fra : Rikke Nielsen

Dato : 23-07-04 09:23

Hej...
Jeg får lige lyst, til at fortælle om hvad jeg og min Norske skovkat Bacil,
skal idag. Vi skal på besøg ved Bacil's familie. Han skal ud og se sine
søskende og mor. Det bliver sikkert noget af en oplevelse. Han har ikke set
dem i et halvt år, så jeg er spændt på, hvordan det kommer til at gå.
Kirsten Sommer som har alle disse katte (10 voksne + 8 killinger ) bor et
godt stykke inde i en skov og der er så dejligt...så vi skal på skovtur, med
kattene..
Kirsten har en hjemmeside, hvor hun skriver om alle sine katte og sælger
katte....Troldpus hedder det og ligger i Brændeskov nær Svendborg på syd
fyn.... Hvis nogen skulle være interreseret.
Jeg skal nok skrive om, hvordan turen gik.
Er der nogen af jer, som har været på familie besøg med jeres kat(te)....
Mvh. Rikke.