Skisportssted i Sverige?
Fra : Rikke & Per

Dato : 23-07-04 08:40

Jeg husker, fra en af Thomas Uhrskov´s mange "På ski igen, igen...."
programmer, at han rosende omtalte et skisportssted i Sverige, som både er
rimelig tæt på, er oplagt for begyndere og hvor der også er udfordring for
den øvede skiløber. Desværre husker jeg ikke hvor det var og hvad stedet
hedder!!
Nu håber jeg, at nogle her i gruppen kan hjælpe mig, da hele familien
(nybegyndere + lidt øvede + øvede) sammen planlægger en skiferie i kommende
sæson.

m.v.h. Per

Fra : Louise Fogt

Dato : 23-07-04 10:35

"Rikke & Per >prikke@newmail.dk" <<> skrev i en meddelelse
> Jeg husker, fra en af Thomas Uhrskov´s mange "På ski igen, igen...."
> programmer

Hvad med at prøve www.uhrskov.dk ?! For mig virker det rimelig oplagt..

Mvh.

Fra : søren

Dato : 26-07-04 09:18

søren

er det mon www.isaberg.se ???

Fra : Søren R

Dato : 26-07-04 11:59

Han har nævnt Isaberg, men det har været i sammehæng med en
"opvarmningstur"/weekendtur etc. da det ligger forholdsvis tæt på
Danmark.

Men Isaberg er ikke videre godt til øvede skiløbere, og det er et
meget lille område. Jeg tror mange øvede skiløbere ville have meget
meget svært ved at få en uge til at gå i Isaberg.
--
Søren R

¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : BentL

Dato : 26-07-04 16:29

"Søren R" <Kongen19delete-this@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Han har nævnt Isaberg, men det har været i sammehæng med en
> "opvarmningstur"/weekendtur etc. da det ligger forholdsvis tæt på
> Danmark.
Hej
Tror det er Branäs. www.branas.se.
Mvh