dansk newsreader
Fra : Kim

Dato : 22-07-04 21:12

Findes der en dansk newsreader ?

Og hvor kan man få den henne ?

Mvh kim

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-07-04 21:29

Kim skrev:

> Findes der en dansk newsreader ?

Outlook Express. Hvis man kombinerer med OE Quotefix
(<http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/>) får man en
ganske udmærket newsreader (der er også dansk sprogfil til
quotefix'et).

Ellers er der newsklienterne i Opera og Mozilla - begge kan fås på
dansk, Opera dog ikke i nyeste udgave.

Jeg kan ikke huske om der er andre af de "rene" newsprogrammer som
kan fås på dansk.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : John Frandsen

Dato : 23-07-04 21:11

Sådan skrev Jens Gyldenkærne Clausen i
:

> Outlook Express. Hvis man kombinerer med OE Quotefix
> (<http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/>) får man en
> ganske udmærket newsreader (der er også dansk sprogfil til
> quotefix'et).

Den Quotefix er sgu ikk' så dum - Men kan man få den til at starte
samtidig med OE, så man slipper for at skulle starte den separat.

Mvh John

Fra : Carl Drud

Dato : 23-07-04 21:16

John Frandsen wrote:

> Den Quotefix er sgu ikk' så dum - Men kan man få den til at starte
> samtidig med OE, så man slipper for at skulle starte den separat.

Jo da. Quotefix skulle gerne have lagt en genvej på skrivebordet der
hedder "Outlook Express with OE-QuoteFix" da du installerede. Brug den
og OE + Quotefix starter.

Ellers prøv at spørge i Outlook Express gruppen:

Carl

Fra : John Frandsen

Dato : 24-07-04 10:40

Carl Drud skrev i 1ndf4orzqlc7f$.dlg@ID-74459.user.uni-berlin.de:

> Jo da. Quotefix skulle gerne have lagt en genvej på skrivebordet der
> hedder "Outlook Express with OE-QuoteFix" da du installerede. Brug den
> og OE + Quotefix starter.

Hæ... Den havde jeg slet ikke lgt mærke til
Tak for'ed

Mvh John