Sibilinger
Fra : dpl

Dato : 22-07-04 20:32

Folk der er trætte af at høre om vores små sibilinger må hellere stoppe
her... *smil*

Jeg fik nemlig lejlighed til at nusse en masse med dem idag, og tage et
par nye billeder. De vokser for vildt! Niko har taget 18g på siden i
går, og Natalya ligger støt på 10g om dagen. Raisa er ret beskyttende,
og bryder sig ikke om at jeg tager dem fra hende. Men en stor skål
dåsemad kunne hun alligevel ikke stå for, så jeg fik lige lidt tid til
at gramse, uden at stresse hende. *smil*

De to ser nu sådan her ud: http://www.kishka.dk/dorthes/foto/killinger2.jpg

Hilsen Dorthe

Fra : Allan

Dato : 22-07-04 20:50

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Folk der er trætte af at høre om vores små sibilinger må hellere stoppe
> [...]

Øj hvor ser de trætte ud
Det må være hårdt at spise så meget.Hele tiden.

Øv jeg har nu katte nok, Men søde er de nu.
Kan sådan en sibling sammen med 2 MCO ér ?
Den ene er rød og opkalt efter Boris Jelsin. Ja det er Boris

Mvh Allan

Fra : dpl

Dato : 26-07-04 19:12

Allan wrote:
> [...]
> Kan sådan en sibling sammen med 2 MCO ér ?
> Den ene er rød og opkalt efter Boris Jelsin. Ja det er Boris

Hej Alan
Ja, de må være helt udmattede af al den mad, for de gror godt nok hurtigt!

Killingerne kommer til at gå sammen med vores andre katte og hunde, så
de vil være helt klar på et hjem med andre katte, når de flytter
hjemmefra. Det kommer nok mere an på om MCO'erne er klar til sådan en
lille fyr med krydt i?

Selvfølgelig skal en rød kat da hedde Boris,hvad ellers? *smil*

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Jane

Dato : 23-07-04 07:59

dpl skrev i <news:41001612.4070209@hotmail.com>:

> Folk der er trætte af at høre om vores små sibilinger må hellere
> stoppe her... *smil*

nårhhh små miiiiiiser! hvor er de bare søde og nuttede
giv dem et kys fra mig og hils mormis.

Jane - som ELSKER killingebilleder
--
xn--bleskrog-i0a.dk
æbleskrog.dk

Fra : John Sahl

Dato : 23-07-04 12:45

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> Folk der er trætte af at høre om vores små sibilinger må hellere stoppe
> her... *smil*
> De to ser nu sådan her ud:
http://www.kishka.dk/dorthes/foto/killinger2.jpg

årrrrh *snøft* hvor de dog ligner vores "siblinger" da de blev født......
øvøv at han skulle gå hen og dø :(

knus sabina
der er i seriøse overvejelser om hvorvidt dizzen skal sælges eller om en af
de andre skal omplaceres...... damn det er svæææææært.....

Fra : dpl

Dato : 26-07-04 19:14

Hej Sabine
*Suk*, det er altid trist at have den slags minder.
Håber der kommer flere små mislinger i dit liv fremover.
Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Mette B

Dato : 23-07-04 17:49

> [...]
> dåsemad kunne hun alligevel ikke stå for, så jeg fik lige lidt tid til
> at gramse, uden at stresse hende. *smil*

Hej Dorthe

Man bliver sgi da aldrig træt af at høre og se på killinger hva?
Synes bare de er lækre.. især den grå/blå MUMS

Med venlig hilsen
Mette B
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Charlotte A.

Dato : 23-07-04 18:50

Hej Dorthe

Jeg har ikke fået ønsket dig tillykke - så hermed et kæmpe TILLYKKE!!!
Hvor er de bare bedårende.... absolut mumselækre...*suk*

--
KH
Charlotte A *som synes, hendes "lille" MCO bliver stooooor og slet ikke er

Fra : dpl

Dato : 26-07-04 19:25

Hej igen
Så er der lige to billeder mere af Niko og Natalya.
http://www.kishka.dk/dorthes/foto/niko.jpg
http://www.kishka.dk/dorthes/foto/natalya.jpg

De er allerede ved at få øjne nu, og vejer hhv. 163 og 243 gram. Så
snart øjnene er helt "på plads", rykker mor og børn herind i stuen, så
vi rigtigt kan nyde dem og få dem præget på alt det der hører et
familieliv til.

Nu skal jeg så bare have lavet en lille hjemmeside til dem, hvor de
bliver fint præsenteret, da jeg jo ... *snøøøft*.... må indse, at de
begge er til salg.

Hilsen Dorthe, - stolt "sibi-bedstemor"

Fra : Charlotte A.

Dato : 27-07-04 09:50

Hej Dorthe

Uha uha - ja, jeg ved godt, jeg ikke skriver så meget andet i øjeblikket,
men hvor er de bare bedårende.
Jeg er da helt vild med Natalya.... *suk*, men jeg må vist ikke få sådan
en.... Er vist p.t. nødt til at holde mig til MCO´erne
Hvad farve er hun - altså, hvad kaldes det??
--
KH
Charlotte A

Fra : Helle Madsen

Dato : 27-07-04 10:03

Hej Charlotte

Nu er jeg godt nok ikke Dorthe, men spørgsmålet kan jeg da svare på. Hun er
Neva Masquarade, dvs masket, en farvevariant der endnu ikke er godkendt
herhjemme. Maskefarven kan du først se senere, da de endnu ikke er helt
udviklet.

Men ja de er rigtigt skønne, hvis hun havde været en dreng var hun helt
sikkert flyttet ind her, men krydser fingre for at de laver en neva-dreng
til mig næste år

/Mvh
Helle