Kan jeg blive brun ??
Fra : Jacob Olsen

Dato : 22-07-04 19:00

Hejsa..

Håber det er det rigtige sted at spørge..

Jeg er meget lys i huden og har hår af rødligt skær, så det siger vel næsten
sig selv at jeg
ikke tåler solen så meget..

Men findes der nogle produkter eller tips til hvordan man kan forøge sine
chancer for at få lidt
mere kulør på huden. Jeg er godt klar over jeg ikke bliver brun som
"normale" mennesker... hvis I forstår...
Men hvis der fandtes noget creme eller solbruner som kunne hjælpe. ??

/Jacob

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 22-07-04 21:01

> Men hvis der fandtes noget creme eller solbruner som kunne hjælpe. ??

Næ, men hvis du bruger P20 og så nogle ture i solen, så hjælper det faktisk
ret godt - du bliver ikke brun, men får sådan en bronceagtig glød - ret
flot.
P20 er kemisk solfaktorolie, som er det eneste, der kan holde solskoldninger
fra rødhårede. Skal smøres på en gang i døgnet, og man kan bade med det uden
at skulle fedtes ind igen.

Mvh Maria

Fra : Jacob Olsen

Dato : 23-07-04 19:14

Tak for rådet..

Kan man finde mere om p20 på nettet, og hvor køber man det

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-04 20:18

Jacob Olsen wrote:
> Tak for rådet..
>
> Kan man finde mere om p20 på nettet, og hvor køber man det

Her f.eks.

http://www.halfpriceperfumes.co.uk/catalog/product_info.php?products_id=716

Men mon ikke de også har det i Matas eller på apoteket....

Mvh

Tina

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-04 20:28

Tina wrote:
> [...]

og her

http://www.presseprofilen.dk/pressemeddelelser/da/pressemeddelelse_279.html

mvh

Tina

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-07-04 14:40

> Tak for rådet..
>
> Kan man finde mere om p20 på nettet, og hvor køber man det

Matas. Koster så vidt jeg husker omkring 100 kr for 200 ml.

Mvh Maria