Sommerens kryddersnapse - så er det nu!
Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-07-04 15:05

Jeg har lige plukket røllike, gul snerre, perikon og om en uges tid er
rejnfan klar.

Det er nu, venner

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk
"Jeg ønsker at sove stille ind, ligesom min bedstefar
- ikke skrige i panik, ligesom de passagerer han kørte med!"

Fra : Søren 35 - Ølstykke

Dato : 21-07-04 19:46

"Kurt Hansen" <kurt@FJERNDETTEtowle.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige plukket røllike, gul snerre, perikon og om en uges tid er
> rejnfan klar.
>
> Det er nu, venner

Jep!

Søren
(Måske sku' du ændre din signatur, den er lidt kikset for tiden )

Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-07-04 21:04

Den Wed, 21 Jul 2004 20:46:22 +0200, skrev Søren 35 - Ølstykke:

>"Kurt Hansen" <kurt@FJERNDETTEtowle.dk> skrev i en meddelelse

>Jep!
>
>Søren
>(Måske sku' du ændre din signatur, den er lidt kikset for tiden )

Ups, tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.

Venlig hilsen
Kurt Hansen