Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvilket grafikkort har jeg???
Fra : Jakob Johannessen

Dato : 20-07-04 15:02

Jeg skal installere nye drivere til alt mit hardware hvilket gik fint indtil
jeg nåede til grafikkortet, jeg kan ikke finde ud af hvad mærke og model det
er, WinXP fortæller blot at det er VGA-kompatibelt. Er der en måde jeg kan
finde ud af hvad jeg så skal gøre??

På forhånd tak

Fra : Peter Jensen

Dato : 20-07-04 15:05

"Jakob Johannessen" <whisky@*FJERN*post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> er, WinXP fortæller blot at det er VGA-kompatibelt. Er der en måde jeg kan

Kig ind i computeren og se hvad der står på kortet.
Alternativt kan du prøve om ikke Everest kan fortælle dig det:
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3

--
Peter J

Fra : Jakob Johannessen

Dato : 20-07-04 16:40

> Kig ind i computeren og se hvad der står på kortet.
> Alternativt kan du prøve om ikke Everest kan fortælle dig det:
> http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3

Jeg kunne ikke finde det på bundkortet, men Everest kunne hjælpe, tak for
hjælpen