Opskrift søges.
Fra : Helle

Dato : 19-07-04 22:43

Hej.

Har fået en utrolig lækker ret hos nogen for noget tid siden. Det lignede
mest af alt en wienerstang men i formen og pga. butterdejen der var uden på.
Inden i var fyld som betod af pikantost, hvidløg, lidt sennep og champignon
fra glas. Det smagte HIMMELSK. Nogen der har opskriften? Vi fik salat til.
Lige da det kom ind på bordet tænkte jeg: Skal vi have wienerstang til
aftensmad??

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Det nytter ikke noget at løbe stærkt, hvis ikke du ved hvor du skal hen !?

Citat: Michael Rivera

Fra : Morten Wartou

Dato : 20-07-04 00:33

Helle wrote:
> [...]
> har opskriften? Vi fik salat til. Lige da det kom ind på bordet
> tænkte jeg: Skal vi have wienerstang til aftensmad??

Er jeg mon den eneste der sidder og tænker, at vedkommende der serverede
retten for dig mon kender opskriften? :)

Ellers ingen bud herfra. Jeg er af den mening, at enhver ret der indeholder
gammelt bakterieinficeret mælk (også kaldet ost) burde opføres på samme
liste som napalm og atombomber.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 20-07-04 00:57

Morten Wartou skrev i meddelelsen
<40fc5a24$0$23874$14726298@news.sunsite.dk>...

> [...]
>gammelt bakterieinficeret mælk (også kaldet ost) burde opføres på samme

Du er veganer? Så må der være langt mellem snapsene for dig i denne NG..?

hvm

Fra : Morten Wartou

Dato : 20-07-04 10:49

Henrik Veber Madsen wrote:
> Morten Wartou skrev i meddelelsen
> <40fc5a24$0$23874$14726298@news.sunsite.dk>...

> Du er veganer? Så må der være langt mellem snapsene for dig i denne
> NG..?

Hehe. Nej, jeg er i allerhøjeste grad kødspiser. Jeg har blot et skidt
forhold til ost. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Harry Lund

Dato : 23-07-04 16:47

Ja, et meget skidt forhold---- synd for dig. For ost er vidunderlig i alle
henseender. Prøv at rejse til Mongoliet og spis ost lavet af hoppemælk og
krydret med steppens mange små planter. Min herre, det moms.
Venligst

Fra : Mark Beaumont

Dato : 20-07-04 00:54

Helle skrev:
> [...]
> der var uden på. Inden i var fyld som betod af pikantost, hvidløg,
> lidt sennep og champignon fra glas. Det smagte HIMMELSK. Nogen der

Prøv at se på http://www.obwillumsen.dk/op_skink.htm

Vh Mark

Fra : Rikke & Per

Dato : 20-07-04 06:51

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> www.hellenielsen.dk
>
> Det nytter ikke noget at løbe stærkt, hvis ikke du ved hvor du skal hen !?

Lyder mest som en skinkestang uden skinke.
m.v.h.
Per

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 20-07-04 10:54

Helle wrote:
> [...]
> lignede mest af alt en wienerstang men i formen og pga. butterdejen
> der var uden på. Inden i var fyld som betod af pikantost, hvidløg,

Jeg kommer til at tænke på den her
http://www.karoline.dk/opskrifter/opskrift.asp?kkid=1924 som jeg har
lavet flere gange. Den er go'.

M.v.h
Niels

Fra : Helle

Dato : 20-07-04 12:11

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> wrote in message

> Jeg kommer til at tænke på den her
> http://www.karoline.dk/opskrifter/opskrift.asp?kkid=1924 som jeg har
> lavet flere gange. Den er go'.
>
> M.v.h
> Niels

Ja det minder meget om den! Tak

Fra : Harry Lund

Dato : 23-07-04 16:50

Det minder ret meget om noget en arbejdskammerat altid spiste ( når han
havde penge) nemlig en wienerstang med makrel i tomat og osteklumper hældt
ud i "renden".