iframe i FP 2003
Fra : LLK

Dato : 19-07-04 21:01

Er der nogen som kan beskrive for mig, hvordan jeg punkt for punkt får min
iframe til at virke?

Venligst

Louise

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-07-04 17:43

Hvad virker ikke?

Fra : LLK

Dato : 24-07-04 20:51

Jeg vil gerne have lavet en iframe på min nye side, men kan ikke finde ud af
hvordan jeg laver en.. så intet virker :)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-07-04 03:19

Insert | Inline Frame.

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 25-07-04 09:05

<IFRAME width="95%" height="88%" frameborder="0"
SRC="http://www.janmejer.dk">

en html-kode til Iframe......så kan man jo selv ændre SCR og de andre
parametre.