GeForce4 Ti4800
Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 19-07-04 10:30

GeForce4 Ti4800 SE

GeForce4 Ti4800

Hvad er forskellen på disse to kort, og hvilket et af dem er bedst ?? Det
skal, som det mest krævende bruges til mange forskellige spil, og jeg vil
derfor gerne vide om det øverste vil kunne klare det uden de store
problemer. Det skal også kunne trække de nyere spil.

MVH

Jesper

Fra : Per Nielsen

Dato : 19-07-04 10:42

Jesper Jacobsen wrote:
> [...]
> jeg vil derfor gerne vide om det øverste vil kunne klare det uden de
> store problemer. Det skal også kunne trække de nyere spil.

Hvor har du set det henne og til hvilken pris? Var det ikke noget med at det
er et overclocket Ti4400, altså langsommere end Ti4600? Hvis du ikke vil
spendere pengene på et af de nyeste ATI X800 eller GeForce 6800 ville jeg gå
efter et ATI Radeon 9800 Pro. Det kan du få for 1.649,- + forsendelse.

http://tinyurl.com/4pl2c

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 19-07-04 13:45

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> spendere pengene på et af de nyeste ATI X800 eller GeForce 6800 ville jeg

> efter et ATI Radeon 9800 Pro. Det kan du få for 1.649,- + forsendelse.

Ja, men nu er kortet ikke nyt, og jeg har ikke så mange penge til et nyt
kort. Jeg vil bruge max 750 kr. på det, og om det så er nyt eller brugt gør
ikke så meget, bare jeg får en noget bedre ydelse end med det GF3 ti200/128
mb ram, som jeg har nu.

Jesper

Fra : Henning Larsen

Dato : 19-07-04 14:13

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@UPSpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:40fb9498$0$23879$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> derfor gerne vide om det øverste vil kunne klare det uden de store
> problemer. Det skal også kunne trække de nyere spil.

Ti4800 er samme som Ti4600, dog understøtter Ti4800 AGP x 8, mens Ti4600 kun
understøtter AGP x 4. Ti4800SE er samme som Ti4400, igen er forskellen AGP
standarden, Ti4800SE understøtter AGP x 8, Ti4400 AGP x 4.

Henning

Fra : Bo Olesen

Dato : 21-07-04 02:42

SE versioner er altid meget langsommere.