Inkontinens eller underlivsproblemer?
Fra : Helle

Dato : 18-07-04 21:31

Hej.

Jeg har længe døjet med en grim lugt og kløe fra skridtet. Der er intet at
se men mine trusser lugter dagligt grimt få timer efter jeg har været i bad.
Jeg går i bad hver dag og vasker mig i skridtet med Vivag intimsæbe. Tit er
mine trusser også lidt fugtige.

Jeg kan næsten hele tiden mærke en let svien eller underlig følelse og kan
ikke rigtig finde ud af om det er oppe i underlivet eller i urinrøret. Det
svier ikke når jeg tisser men jeg føler ofte en tissetrang og kan så
alligevel ikke tisse.

Jeg har haft den samme sexpartner de sidste 4 år og han er renlig og går
også i bad dagligt. Han har ingen problemer.

Det fugtige i mine trusser er forest på trusserne så jeg tænker om det kan
være nogle dryp urin eller sådan noget? kan det give kløe og grim lugt? og
hvad kan jeg gøre?

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Det nytter ikke noget at løbe stærkt, hvis ikke du ved hvor du skal hen !?

Citat: Michael Rivera

Fra : John Sahl

Dato : 18-07-04 22:47

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote in message
> Hej.

Hej Helle

> [...]
bad.
> Jeg går i bad hver dag og vasker mig i skridtet med Vivag intimsæbe. Tit

hvad er "længe" for dig??

> [...]
> ikke rigtig finde ud af om det er oppe i underlivet eller i urinrøret. Det
> svier ikke når jeg tisser men jeg føler ofte en tissetrang og kan så

har du været et smut forbi doktoren??
under normale omstændigheder ville jeg spekulere på blære betændelse eller
svamp...... men i dit tilfælde kommer jeg også til at tænke på klamydia....

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/klamydia.htm

> Jeg har haft den samme sexpartner de sidste 4 år og han er renlig og går
> også i bad dagligt. Han har ingen problemer.

nu er jeg lidt grov men jeg håber du kan tage det, og ved at det er i god
mening....
er du sikker på at han også kun har haft dig som sexpartner de sidste 4 år??

> Det fugtige i mine trusser er forest på trusserne så jeg tænker om det kan
> være nogle dryp urin eller sådan noget? kan det give kløe og grim lugt? og
> hvad kan jeg gøre?

hvis det er urin vil det lugte meget af urin, en lugt der er meget svær at
tro er noget andet...
kløe og grim lugt tyder på en infektion, så jeg vil sige at du skal drøne
til lægen allerede i morgen og få foretaget en podning af urinrøret for
klamydia, for umiddelbart tyder dine symptomer ikke udelukkende på
blærebetændelse (så svier det nemlig MEGET når man tisser) eller svamp (så
klør og svier det nemlig meget)..
klamydia sidder oftest i urinrøret og ud fra din beskrivelse kunne det lyde
plausibelt.....
smut forbi doktoren, send din sexpartner derned, og brug kondom indtil i
begge er erklæret raske......

problemet med at gå med en ubehandlet klamydia er at man som kvinde ofte kan
ende med at blive steril pga arvæv i æggestokkene....

knus, Sabina (der skriver fra kærestens mail..)

Fra : Helle

Dato : 19-07-04 10:08

> hvad er "længe" for dig??

En mdrs tid ca.

> nu er jeg lidt grov men jeg håber du kan tage det, og ved at det er i god
> mening....
> er du sikker på at han også kun har haft dig som sexpartner de sidste 4
år??

Ja i disse tider kan jeg jo ikke være helt sikker på at han også kun har
haft mig (men er næsten 100% sikker på det). Selvfølgelig kan jeg klare du
er ærlig

> smut forbi doktoren, send din sexpartner derned, og brug kondom indtil i
> begge er erklæret raske......

Jeg bestiller en tid med det samme.

Knus Helle