Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
hæve penge
Fra : MVN

Dato : 17-07-04 10:03

hvordan hæver man 200.000 kr fra sin egen konto uden at vække for meget
opsigt mht. til kamera i banken osv. ?

er der andre steder/måder man kan hæve så mange penge på på en gang ?

Fra : NVM

Dato : 17-07-04 10:23

Sat, 17 Jul 2004 11:02:39 +0200, MVN <o@o.o> skrev:

> hvordan hæver man 200.000 kr fra sin egen konto uden at vække for meget
> opsigt mht. til kamera i banken osv. ?
>
> er der andre steder/måder man kan hæve så mange penge på på en gang ?

Skriv en check eller brug dankort. Så mange kontanter giver mistanke om
noget lusket.

--
Sendt med M2, Operas banebrydende nyhedsgruppe-
og e-postklient: http://www.opera.com/m2/

Fra : MVN

Dato : 18-07-04 07:26

"NVM" <nvm@pengemand.dk> skrev i en meddelelse
newssa9y0pnmh44tdq@news.cybercity.dk...

> [...]
> noget lusket.
>

> --
> Sendt med M2, Operas banebrydende nyhedsgruppe-

og hvor kan jeg lige hæve en check på 200.000 ?
samt hvilken dankort teminal ?

er der ikke andre måder ?

Fra : Bertiil Bims

Dato : 20-07-04 14:06

"MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse

Har du ikke snart fået hævet de penge ?

Hvis pengene er dine egne forstår jeg slet ikke, hvorfor det skal gøres til
en sådan sag.
Det står da enhver frit for at hæve sine penge - jeg ville da være mere
betænkelig ved at skulle sætte dem ind på en konto, hvor banken måske kunne
undre sig over, hvor det beløb i kontanter skulle komme fra.

Se nu bare at lette røven og komme ned i den filial og få bestilt
kontanterne til afhentning, når det passer dig! Det er slet ikke så svært,
som du åbenbart vil gøre det til.

Er problemet måske at det er illegale penge ??

BB

Fra : NVM

Dato : 21-07-04 19:57

Tue, 20 Jul 2004 15:06:06 +0200, Bertiil Bims <bbims_slet@hotmail.com>
skrev:

> [...]
> svært,
> som du åbenbart vil gøre det til.
>
> Er problemet måske at det er illegale penge ??

Det virker i hvert fald påfaldende at modtageren af pengene ikke kan tage
imod en bankcheck og vedkommende, der skal hæve pengene ikke vil risikere
at gå ind i en bankfilial....

Jeg vil umiddelbart gætte på en form for hvidvask, og så kan jeg ikke se,
hvorfor han ikke selv skal have lov at bruge fantasien til at finde en
måde at skaffe kontanterne på...

Fra : Bertiil Bims

Dato : 18-07-04 07:42

> hvordan hæver man 200.000 kr fra sin egen konto uden at vække for meget
> opsigt mht. til kamera i banken osv. ?
>
> er der andre steder/måder man kan hæve så mange penge på på en gang ?

Hvorfor er det et problem at hæve disse penge fra kontoen?
Er din samvittighed sort ???
I modsat fald ringer man da bare til banken og beder dem lægge det store
beløb til side. Så kan du hente dem næste dag.

BB

Fra : Rasmus

Dato : 18-07-04 10:55

"MVN" <o@o.o> wrote in message
> hvordan hæver man 200.000 kr fra sin egen konto uden at vække for meget
> opsigt mht. til kamera i banken osv. ?

.....er der nogle som ikke må se dig hæve pengene??, det lyder som er der
lusk med

Forresten fylder 200.000kr ikke ret meget, så jeg tror ikke du vækker den
store opsigt.

Du skal dog nok bestille et så stort beløb dagen i forvejen, så behøver du
heller ikke sige højt i banken hvor mange penge det er du skal hente.

mvh
Rasmus

Fra : MVN

Dato : 18-07-04 11:07

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du skal dog nok bestille et så stort beløb dagen i forvejen, så behøver du
> heller ikke sige højt i banken hvor mange penge det er du skal hente.

ok...

er der nogen banker der sender pengebeløb til ens privat adresse ?

Fra : Rasmus

Dato : 18-07-04 12:26

"MVN" <o@o.o> wrote in message

> "Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> ok...
>
> er der nogen banker der sender pengebeløb til ens privat adresse ?

Ved det ikke, men du kan nok ikke hæve 200.000kr i en bank hvor du ikke er
kunde....., medmindre du har en pistol.

mvh
Rasmus

Fra : RoJo

Dato : 20-07-04 12:29

"MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse

> ok...
>
> er der nogen banker der sender pengebeløb til ens privat adresse ?

Jeg vil godt hæve dem til dig

/RoJo

Fra : Jacob Riis

Dato : 18-07-04 12:45

MVN wrote:
> hvordan hæver man 200.000 kr fra sin egen konto uden at vække for
> meget opsigt mht. til kamera i banken osv. ?
>
> er der andre steder/måder man kan hæve så mange penge på på en gang ?

Hvis du skal købe noget for pengene, som fx en bil, er det ikke noget
problem at betale med Dankort.

--
Tips Mozilla Firefox
http://livejournal.com/users/jacob667

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 18-07-04 13:42

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> wrote in message

> Hvis du skal købe noget for pengene, som fx en bil, er det ikke noget
> problem at betale med Dankort.
>
> --
> Tips Mozilla Firefox
> http://livejournal.com/users/jacob667

Det er løsningen!

Køb en 200.000 krs bil eller andet til samme beløb.

Fortryd herefter beløbet, og få pengene igen.

Eller hvad med et 200.050 krs gavekort til H&M, som du hæver på dankort. Går
derefter ned og køb en smart buks til 50 kr på udsalg, og få resten i
pengene i hånden.

Jesper

Fra : Kim Christensen

Dato : 18-07-04 16:16

On Sun, 18 Jul 2004 14:42:10 +0200, "Jesper Nielsen"
<jesniel@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>derefter ned og køb en smart buks til 50 kr på udsalg, og få resten i

Og du tror selv den virker. Kan garantere dig du ender med en check på
de 200.000,-

Fra : Michael

Dato : 18-07-04 17:27

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
Går
> derefter ned og køb en smart buks til 50 kr på udsalg, og få resten i

Man kan ikke bare "fortryde" købet af en bil - bordet fanger når slutsedlen
er underskrevet.

Fra : MVN

Dato : 18-07-04 21:07

"Michael" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Går

> Man kan ikke bare "fortryde" købet af en bil - bordet fanger når

nej,men man kan heller ikke få 200.000 kr i kontanter hvis man kunne
fortryde købet,men man kan sælge den videre,men så får man max 180.000 for
den

Fra : H.S.

Dato : 19-07-04 13:42

"MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse
> hvordan hæver man 200.000 kr fra sin egen konto uden at vække for meget
> opsigt mht. til kamera i banken osv. ?
>
> er der andre steder/måder man kan hæve så mange penge på på en gang ?

Jeg kan godt forstå du er lidt betænkelig ved at skulle stå i banken og bede
om 200tkr - man ved aldrig hvilken type der står bagved én og overhører
samtalen.

Det sted hvor du skal bruge så mange penge - kan de ikke evt tage imod en
bank check ?

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 19-07-04 23:05

"MVN" <o@o.o> wrote in message
> hvordan hæver man 200.000 kr fra sin egen konto uden at vække for meget
> opsigt mht. til kamera i banken osv. ?
>
> er der andre steder/måder man kan hæve så mange penge på på en gang ?

Hæv dem (lidt af gangen) i pengeautomater.

Jesper

Fra : Kim Christensen

Dato : 19-07-04 23:24

On Tue, 20 Jul 2004 00:04:40 +0200, "Jesper Nielsen"
<jesniel@yahoo.dk> wrote:

>Hæv dem (lidt af gangen) i pengeautomater.

Sjovt så mange ubruglege løsninger folk har...er du klar over hvor
mange dage det vil tage at hæve 200.000 i en kontant automat?

Dem man kan hæve flest i, må man vist hæve 6k om dagen i dk.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 20-07-04 10:47

"Kim Christensen" <mesleepy@newmail.dk> wrote in message

> Sjovt så mange ubruglege løsninger folk har...er du klar over hvor
> mange dage det vil tage at hæve 200.000 i en kontant automat?
>
> Dem man kan hæve flest i, må man vist hæve 6k om dagen i dk.

34 dage, MVN har allerede nu mistet tre dage på den konto.

Men brug dem, som er ikke forbundet med din bank. Så kan du hæve flere gange
om dagen.

Jesper

Fra : MVN

Dato : 20-07-04 20:01

Fra : MVN

Dato : 20-07-04 20:04

> [...]
>
> 34 dage, MVN har allerede nu mistet tre dage på den konto.
>
> Men brug dem, som er ikke forbundet med din bank. Så kan du hæve flere

undskyld mit ovenstående "post" min mus har det med at drille sommetider....

jeg mener nu at alle bankautomater snakker sammen og har man hævet de 2-5000
kr (alt efter hvilken bank man har og hvilken man hæver i) så lukker
muligheden for at man kan hæve flere gange...

jeg skulle gerne bruge de penge på én "hævning"