Friske grøntsager i Aldi, Randersvej, hvor~
Fra : JS

Dato : 15-07-04 13:57

Er der nogen der ved hvilken dag Aldi på Randersvej i Århus får
grøntsagsleverancer?
Jeg går ud fra at er lettere at få svar her end hos Aldi

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 15-07-04 15:12

On Thu, 15 Jul 2004 14:57:07 +0200, "JS" <js_539@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen der ved hvilken dag Aldi på Randersvej i Århus får
>grøntsagsleverancer?
>Jeg går ud fra at er lettere at få svar her end hos Aldi

Hvorfor - har du da spurgt i butikken?

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-04 15:45

> Er der nogen der ved hvilken dag Aldi på Randersvej i Århus får
> grøntsagsleverancer?
> Jeg går ud fra at er lettere at få svar her end hos Aldi

Får Netto og Aldi ikke den slags varer dagligt (mælk, brød, frugt & grønt)?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 15-07-04 16:15

JS wrote:

> Jeg går ud fra at er lettere at få svar her end hos Aldi

Det skal du ikke forvente. Hvor mange af deres kunder tror du læser
denne gruppe.?
3 eller 4.? - Eller noget i den stil vil jeg gætte på.

Hvorfor skulle Aldi da ikke svare på det.? Tror du ikke de ved det?

Mvh. Jørgen

Fra : Hauge

Dato : 15-07-04 20:30

Hejsa
Jørgen Rasmussen wrote:
> Det skal du ikke forvente.

Nå?

> Hvor mange af deres kunder tror du læser
> denne gruppe.?

Tjaeh, smid mig på listen også, så er der i hvert fald 2.

> 3 eller 4.? - Eller noget i den stil vil jeg gætte på.

Hm, du er lettere snæversynet, er du ikke?

> Hvorfor skulle Aldi da ikke svare på det.? Tror du ikke de ved det?

Typisk ved hver enkelt butik ikke ret meget, men ellers ringer man til
hovedkontoret.

/Hauge

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 15-07-04 21:14

On Thu, 15 Jul 2004 21:30:03 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Typisk ved hver enkelt butik ikke ret meget, men ellers ringer man til
>hovedkontoret.

Mon ikke de ansatte ved, hvornår der kommer en lastbil med varer til
dem.....

Fra : Cowspot

Dato : 16-07-04 07:24

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg går ud fra at er lettere at få svar her end hos Aldi
>
> Det plejer vist at være Onsdag og Lørdag. De får ihverttilfælde
tilbudsvarene onsdag.
Nu er vi 3 på listen JUBII. :0)

Koen fra Vanløse

Fra : Nette

Dato : 16-07-04 07:33

"Cowspot" skrev

> Nu er vi 3 på listen JUBII. :0)

Nix, fire!

Nette

Fra : hedegaard

Dato : 17-07-04 14:10

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Cowspot" skrev

> Nix, fire!

FEM
Tina

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 17-07-04 21:49

On Sat, 17 Jul 2004 15:10:27 +0200, "hedegaard"
<hedegaard@FJERNMIGchristiansen.mail.dk> wrote:

>"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>FEM
>Tina

Så er I snart nok til at danne en forening.....

Fra : Merete

Dato : 18-07-04 10:12

"hedegaard" <hedegaard@FJERNMIGchristiansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse