Nazar ris/ros ??
Fra : *trads*

Dato : 13-07-04 20:22

Hej
Er der nogen af jer der allerede har prøvet rejseselskabet Nazar ??
Og derfor kan give lidt Ris / Ros til os kommende rejselystene. ??

Hvad blev jeres samlede priser ??
Vi er 2 voksne og 2 børn - hvad kan vi forvente os at skulle have
tegnedrengen op til ellers ? ( All Inclusive )

--

Henrik Olesen
Randers

Fra : Sune

Dato : 14-07-04 13:48

Hejsa

Boede på Pegasos World 14 dage midt i Maj.
Vi gav 17.000 for 14 dage med all inkliúsive.
Og det er virkelig all inkl, det eneste vi brugte penge på var is, solcreme,
safebox på hotellet, Og det beløb sig til ca 800 dkk.
Derudover kommer selvfølgelig køb af souvenir og hvad man nu ellers slæber
hjem.
Men max 1000 dkk er nok

Nu ved jeg ikke hvilket hotel i kigger på men her er en beskrivelse af
Pegasos World, og jeg tror at den vil kunne gælde alle pegasos hotellerne,
som jo er Nazars egne

Området, poolen, legepladser, aktiviteter, er suværene.
Flot og velholdt, der er konstant ca 40 mand der luger ukrudt, maler , gør
rent, man kan næsten ikke gå på toilet så står der en klar udenfor der går
ind og vasker gulv og gør rent efter dig.

Underholdningen både i løbet af dagen er ok, der bliver arrangeret sport,
og diverse poolkonkúrrencer, og forskellig underholdning på scenerne hver
aften, og det var faktisk ganske ok underholdning.

En vigtig ting at vide er nok at man selv om mange af all inklusive
hotellerne er 4 eller 5 stjernede så lever maden ikke helt op til dette.
Det er god mad med friske råvarer, men da det skal kunne spises af 3500
besøgende så var det noget fersk, så alle de gode krydrede og lækre tyrkiske
retter er der ikke noget af. Vi blev lidt trætte af maden efter ca 1 uge,
men det er ikke dårlig mad og der er noget nyt hver dag, overordnet set
ødelægger det ikke helhedsindtrykket på nogen måde.

Det bedste var nu at vi kunne gå op og spise når vi ville, og en halv time
senere var vi færdige, nu er vi en familie der har rejst meget, og en af de
ting vi er blevet trætte af er at gå ud og spise, først finde et sted, og
blive rykket i af sælgerne ude foran restaurenten, så bestille, vente,
spise, vente på regning, alt i alt tager det gerne ca 2 timer, hvor de 1,5
time egentlig er ren spildtid med børn der bliver mere og mere utålmodige.
men med 2 gange spisning om dagen af 1,5 time spildtid i 14 dage, så er det
faktisk 42 af det jeg kalder spildtimer som er sparet væk og det er jo
faktisk næsten 2 dage mere med det man synes er sjovt.

Der er opstillet saftkølere, sodavandsautomater(med Pepsi), fadølsanlæg,
vintønder, vandkølere OVERALT, max 10 meter til nærmeste, så der er ikke
noget med unger der kommer rendende hele tiden og er tørstige, de finder
lynhurtigt ud af at man bare skal tage, det samme gælder med snacks i løbet
af dagen, der er pizza og fritter og spaghetti, som de bare selv forsyner
sig med, det er virkelig en fornøjelse.

Selve selskabet har jeg også kun godt at sige om, flyet derned gik til
tiden, gratis mad på flyet (fra Århus, ikke kbh), blev vel modtaget i
lufthavnen og kørte i lækker bus til hotellerne.
Guiderne på stedet var ok, mange gode ture, kan anbefale Jeep safari og og
markedsturene, især jeep safarien er en god tur, vores tur blev dog lidt
ødelagt af af der kun var min familie der var fra dk, ellers var det kun
tyskere, og guiden på turen kunne kun tysk, så der fik vi ikke helt hvad vi
blev lovet, jeg klagede også over dette da jeg kom hjem, og forlangte 225 af
de 550 dkk vi havde betalt for turen retur, de blev overført til min konto
uden vrøvl, det erkendte fejlen og undskyldte, det synes jeg er klasse.

Når jeg nu lige nævnte tyskere, så skal det undestreges at der er mange
tyskere, ca 95 % af gæsterne er tyskere, og alle børneklubberne foregår på
tysk, så de var faktisk ubrugelig for vores børn, men det betød ikke så
meget da de hurtigt selv fandt nogen at lege med..
De kunne faktisk gå næsten helt dag ude vi så dem, og det skal siges de kun
er 4 og 6 år, de legede og forsynede sig selv når de blev sultne..

Nå, jeg stopper her for jeg var så begejstret at jeg kunne blive ved, men er
der det mindste så spørg.

P.s
Har allerede bestilt en tur derned i september igen med Nazar selvfølgelig,
pengene rakte dog ikke til luksus denne gang så jeg prøver et af de lidt
mindre 3 stjernede hoteller, men denne gang er det også med gutterne og ikke
familien.

Sune