Nokia 6100 og ikon der viser at der er kom~
Fra : Artoo

Dato : 13-07-04 17:06

Hej alle.

Jeg har på min Nokia 6100 fået et ret besynderligt problem:

Problemet består i, at der i displayet er kommet et ikon
der refererer til at der er kommet en talebesked....

Men problemet er at jeg ikke kan fjerne dette ikon.
Efter at jeg fik ikonet(uden at vide hvorfor) satte jeg min sonomemo
telefonsvarer op for at se om det hjalp på problemet, men det gjorde det
ikke.

Hvordan fjerner jeg dette irriterende ikon??

Jeg har prøvet at genskabe fabriksindstillingerne uden held:(

Ikoneter er vist lige over der hvor man kan se hvor meget signal man har.

Håber i kan hjælpe.

Mvh ArtooDk

Fra : Peter Rongsted

Dato : 14-07-04 23:46

"Artoo" <Artoo@FJERNDETTEmail.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har prøvet at genskabe fabriksindstillingerne uden held:(
>
>Ikoneter er vist lige over der hvor man kan se hvor meget signal man har.

På andre Nokia'er har man kunnet fjerne det ved at sætte et andet
sim-kort i tænde/slukke telefonen og gå tilbage et det gamle sim-kort.
Kan ikke huske om det skulle være fra en anden udbyder.

Peter