Backup af Outlook
Fra : Nicolaj

Dato : 13-07-04 14:08

Hej NG

Ønsker jeg at tage backup af mine outlookbeskeder gemmer jeg filerne extend
og outlook - derved gemmes alle beskeder i mine mapper!
Problemet er, at jeg også ønsker at tage backup af de forskellige POP3 konti
min outlook henter fra, men hvordan gøres dette??

/Nicolaj

Fra : Kasper Christensen

Dato : 13-07-04 14:54

Nicolaj wrote:

> [...]
> Problemet er, at jeg også ønsker at tage backup af de forskellige POP3 konti
> min outlook henter fra, men hvordan gøres dette??

Er det selvekontooplysningerne, eller er det mails derfra?

Kasper Christensen
Multimediedesigner
http://www.kasperc.dk

Fra : Nicolaj

Dato : 13-07-04 15:30

> Er det selvekontooplysningerne, eller er det mails derfra?

Det er selve kontooplysninger:
SMTP-server, POP3 -server, user, pass osv.

/Nicolaj

Fra : Kasper Christensen

Dato : 13-07-04 15:31

Nicolaj wrote:

> Det er selve kontooplysninger:
> SMTP-server, POP3 -server, user, pass osv.
>
> /Nicolaj

Hokus pokus

http://www.mkdata.dk/pctutor/software/outlook02.htm

Kasper Christensen