Hvorfor tager det smarttelefoner så lang t~
Fra : Søren

Dato : 13-07-04 08:22

F.eks. samsung i700 og i500

Og hvorfor kommer der altid forkerte oplysninger, både på mobilsiden og i
bladet Magasin Mobil Online.

Har f.ejks. skrevet at motorola mpx300 kom i foråret, den kommer sikkert
først når mpx 220 har været på markedet længe nok.

Er det fordi dem der laver mobiltelefonerne er for optimiske med hensyn til
hvornår de kan levere i DK, eller er det fordi det danske sprog er noget
lort at oversætte til ?

I Asien og USA har de allerede 2 megapixel telefoner og i DK er folk glade
for at kunne få en 1 mega pixel - telefonerne er jo allerede forældede når
de kommer i DK.

Jeg er bare lidt træt af man hele tiden får af vide den nye telefon er lige
om hjørnet - også kommer de ikke alligevel.

Nå men jeg gemmer mine 6.000 kr. og venter, venter og venter og venter.

Mvh Søren med de bristede forventninger.

Fra : J.K.Arning

Dato : 13-07-04 10:04

Søren wrote:

> Nå men jeg gemmer mine 6.000 kr. og venter, venter og venter og
> venter.

Jeg har også været lidt irriteret over det indtil jeg satte mig ned og
tænkte
over mit behov .. jeg vil have en fed timemanager .. høre musik se lidt
video
surfe på nettet måske enda kunne bruge gps .. og med mit behov bliver det
hurtigt klart at jeg kun skal bruge en telefon til 2 ting .. telefon opkald
og
gprs datatrafik .. så jeg køber en PDA .. tag et kig på Dell Axim X30 den
er forbløffende til prisen.

Det eneste du kommer til at mangle er kameraet .. og det er ærligt talt
ligegyldigt .. intet de kan proppe ned i en mobiltelefon nu eller det næste
lange stykke tid kan måle sig med et hæderligt digital kamera og jeg vil
ikke sidde og ærgre mig over de dårlige billeder fremover .. så hellere
slæbe mit kamera med når det er aktuelt med at fotografere.

Regards

Fra : Anders Lund

Dato : 13-07-04 10:38

J.K.Arning wrote:

> [...]
> ikke sidde og ærgre mig over de dårlige billeder fremover .. så hellere
> slæbe mit kamera med når det er aktuelt med at fotografere.

Jeg synes det er rart at kunne tage et enkelt billed, når der lige
kommer et "Kodak moment". Hellere et mindre godt billed end intet
billed.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : MigSelv

Dato : 13-07-04 11:04

Husk lige (J.K. Arming) at underskrive dine indlæg. Der sidder folk herinde,
som godt kan blive lidt negative...

/MigSelv

Fra : J.K.Arning

Dato : 13-07-04 11:09

MigSelv wrote:
> Husk lige (J.K. Arming) at underskrive dine indlæg. Der sidder folk
> herinde, som godt kan blive lidt negative...
>
> /MigSelv

Jeg bruger mit rigtige navn som afsender .. hvis folk ikke kan overskue at
flytte fokus fra bundlinjen i mine indlæg til afsender info kan de rende
og hoppe.

Regards

Fra : Anders Lund

Dato : 13-07-04 11:26

MigSelv wrote:
> Husk lige (J.K. Arming) at underskrive dine indlæg. Der sidder folk herinde,
> som godt kan blive lidt negative...
>
> /MigSelv

Er "MigSelv" bedere?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Peter Thomsen

Dato : 13-07-04 13:55

J.K.Arning wrote:

> Søren wrote:

> Jeg har også været lidt irriteret over det indtil jeg satte mig ned og
> tænkte
> over mit behov

Det gjorde jeg også for længst (2002). Men det jeg præcist har brug for
er endnu ikke kommet (sic!). Så jeg må, indtil videre, nøjes med alt det
andet på markedet, og for mange dimser.

--
Regards, yours truly madly
(-: Peter Thomsen

Remove "REMOVE" if you want to mail me.

Fra : Kim Schulz

Dato : 13-07-04 10:41

[snip]
> Jeg synes det er rart at kunne tage et enkelt billed, når der
lige
> kommer et "Kodak moment". Hellere et mindre godt billed end intet
> billed.

der har jeg det så omvendt. Heller undvære et billede end at have et
ubrugeligt billede.

Fra : Peter Thomsen

Dato : 13-07-04 13:51

Søren wrote:

[snip]
> ... er det fordi det danske sprog er noget
> lort at oversætte til ?

Det kan jeg som tolk og oversætter godt skrive under på

(Har dog gjort mig samme overvejelser som dig mange gange, lige bortset
fra det med sproget)