Wiberg
Fra : Claus Bülow

Dato : 11-07-04 21:50

Skulle der være en lykkelig ejer af Wibergs præstehistorie, der lige kunne
foretage et opslag - og afklare spørgsmålet:

Har der eksisteret en præst ved navn Hans Krampe, som har virket ved Krarup
og Tirstrup kirker?

Hvis ja: hvornår?

Står der noget om familiære forhold?

m.v.h.

Claus Bülow
clausblw@post3.tele.dk

Fra : Bodil Madsen

Dato : 12-07-04 18:28

Ja, jeg ejer Wibergs præstehistorie, men jeg kan ikke svare på dit
spørgsmål. Du må komme med nogle flere detaljer f. eks. hvor ligger Krarup
og Tirstrup? Hvor har du hans navn fra?

mvh
Bodil Madsen

Fra : Poul Viller Hansen

Dato : 12-07-04 21:01

Ifl Dansk præste- og sognehistorie er der en Krarup kirke, der hører sammen
med Brahetrolleborg i Fyns stift. Er det dette sogn?
Tirstrup - Er det Tirstrup på Djursland, Århus stift?

mvh
Poul Viller Hansen

Fra : Claus Bülow

Dato : 13-07-04 16:05

Der er formentlig tale om den Krarup kirke, der hører sammen

Fra : Freddy Rasmussen

Dato : 12-07-04 21:57

I følge register til præster i " Wiberg" er der ingen præst der Krampe
MVH

Freddy Rasmussen

Fra : Claus Bülow

Dato : 13-07-04 16:07