Fra store til små bogstaver ?
Fra : Is

Dato : 10-07-04 21:52

Hej

Der er noget med at det helst skal være kun små bogstaver i sidenavnene ??

Det har jeg ellers også lavet, men i forbindelse med et værkstedsophold,
hvor det skete et mindre uheld med min HD , og dennes indhold måtte igennem
et rep. program er mange af sidenavne ændret til store bogstaver.

Er der en nem måde at gøre alle bogstaver små, eller er det bare at omdøbe
dem ??

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-07-04 03:19

Brug Jimcos Case Changer.
http://www.jimcoaddins.com/

Fra : Is

Dato : 11-07-04 11:49

> Brug Jimcos Case Changer.
> http://www.jimcoaddins.com/

Tak

hvordan bruges det ?

jeg synes ike jag kan finde andet end en .dll
--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-07-04 18:13

Når du har installeret den skulle du kunne finde den under Tools |
Jimco Addins.

On Sun, 11 Jul 2004 12:49:06 +0200, "Is"

Fra : Is

Dato : 11-07-04 20:22

Jens Peter Karlsen wrote:
> Når du har installeret den skulle du kunne finde den under Tools |
> Jimco Addins.

Hmm !

(Jeg bruger FP 2000 Win 2000NT)

Det eneste jeg synes jeg kan finde er I
(FP) Funktioner/Tilføjelsesprogrammer her kan jeg få lov til at sætte et
"flueben" !
Skal jeg tilføje den til noget ?

Skal FP være åbnet når jeg instalerer ??

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-07-04 04:50

Nej, det er bare at klikke på den. Jeg ved dog ikke hvordan den virker
med så gammel en version.

On Sun, 11 Jul 2004 21:21:38 +0200, "Is"

Fra : Knud Bonke

Dato : 12-07-04 14:29

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:40f05727$0$23872$14726298@news.sunsite.dk...
: Hej
:
: Der er noget med at det helst skal være kun små bogstaver i sidenavnene ??
:
Hej
Jeg har masser af side- og filnavne der er skrevet med store bogstaver, og de virker allesammen. Nu skal det siges siderne er
oprettet i pf2000, men med fp2003 er der heller ingen problemer efter "genuploadning" (FTP)
Men prøv dog at uplod og overskriv en side du mener er forkert, og kontroller den på en anden computer.
mvh Knud

Fra : Is

Dato : 12-07-04 18:39

> [...]
> "genuploadning" (FTP)
> Men prøv dog at uplod og overskriv en side du mener er forkert, og

Ja , jeg tror da også at det virker. Jeg mener bare da jeg for et par år
siden begyndte at lave hjemmeside, var der en der skrev at det kunne gi
problemer. var det hvis jeg i linket havde skrevet med småt, og så
filnavnet var med store bogstaver.

men det var måske dengang ??

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-07-04 00:10

Intet har ændret sig der.

On Mon, 12 Jul 2004 19:38:31 +0200, "Is"

Fra : Knud Bonke

Dato : 14-07-04 06:43

: problemer. var det hvis jeg i linket havde skrevet med småt, og så
: filnavnet var med store bogstaver.
:
: men det var måske dengang ??

Fremgangsmåden er vel at oprette et link fra noget, et billede eller del af en tekst,
og hvis man markerer tekst/billede, opretter link ved at finde filen (incl. evt. bogmærke),
og så virker det.
Hvis du skriver linket selv, og laver mellemrum bagefter, genererer fp selv linket. Det
kan du ændre ved at højreklikke på det "forkerte" link og ændre egenskaber for link
mvh Knud

Fra : Is

Dato : 14-07-04 18:25

Knud Bonke wrote:

> [...]
> fp selv linket. Det kan du ændre ved at højreklikke på det "forkerte"
> link og ændre egenskaber for link mvh Knud

Ja, men hvis du læser starten af indlæget, så ser du måske hvorfor jeg
spurgte.

--
Venlig hilsen
Erik Isager