Hjælp - Hvilke grafikkort er dette??
Fra : Thomas

Dato : 10-07-04 10:20

Jeg har lige købt et ældre "Geforce2 MX200 32mb"
Men der står ikke på hvilke mærke det er, og jeg står og skal finde drivers
til den.

Så hvordan finder jeg ud af hvilke grafikkort det er??

/Thomas

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 10-07-04 10:24

Den Sat, 10 Jul 2004 11:19:47 +0200, "Thomas" <mith2004@SLETnypost.dk>
skrev:

>Jeg har lige købt et ældre "Geforce2 MX200 32mb"
>Men der står ikke på hvilke mærke det er, og jeg står og skal finde drivers
>til den.
>
>Så hvordan finder jeg ud af hvilke grafikkort det er??

Det er et Geforce2 grafikkort. Det betyder mindre hvem der har
fremstillet det.

Du henter driveren her:

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Thomas

Dato : 10-07-04 12:27

> Det er et Geforce2 grafikkort. Det betyder mindre hvem der har
> [...]

Takker, det hjalp

Mvh Thomas