Samsung E710 og serial kabel
Fra : Madsen

Dato : 10-07-04 10:07

Hej

Jeg har en Samsung E710 OL telefon og et samsung serial kabel.

Jeg har så hentet programmet EasyStudio fra samsung og prøver nu at
forbinde telefonen til PC via kablet.

Men det virker selvfølgelig ikke : der er ikke forbindelse. Lige meget
hvad jeg gør så står den til Offline.

Nogen der ved hvad jeg skal gøre? Jeg har ændret port og hastighed på
port uden held. Det virker som om de slet ikke ser hinanden Pc og
mobil.

vh
Madsen

Fra : joke

Dato : 10-07-04 17:42

"Madsen" <keyboard_error@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der ved hvad jeg skal gøre? Jeg har ændret port og hastighed på
> port uden held. Det virker som om de slet ikke ser hinanden Pc og

1. Easy Studio virker ikke til E710 der skal bruges Easy Gprs i stedet.
2. Har du det rigtige datakabel ? skal være et PCB093LBE.

Du skal være opmærksom på at E700 og E 710 ikke benytter samme kabel.

Har du kommer på sporet af en løsning nu.

Hilsen

Johnny

Fra : joke

Dato : 11-07-04 12:10