Gelé sukker
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 09-07-04 18:02

Hej i sommerregnen

Sukkerfabrikkerne har lanceret et nyt produkt, Gelé sukker, som kan
erstatte brugen af husblas.

Jeg har spurgt forgæves efter Gelé sukker i Fakta, Super Brugsen og
Kvickly xtra og alle steder mente de, at de ikke engang ville få det
hjem.

Har sendt en mail til Dansukker i går, og spurgt hvor det kan købes her
i Østjylland, men de har ikke svaret.

Er der nogen østjyder her, der har set Gelé sukker i en butik?

M.v.h
Niels

Fra : hedegaard

Dato : 09-07-04 18:23

> Er der nogen østjyder her, der har set Gelé sukker i en butik?

Hejsa
Jeg er ret sikker på, at jeg netop har set det i Bilka Tilst.
VH Tina

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 09-07-04 18:40

Er det, det samme som jeg har set i min lokale SuperBrugs,, de kalder det
SylteSukker, jeg kan se at de også reklamere for det i en reklameavis for
SuperBedst. Det skal dog siges at jeg bor på nordsjælland, så det kan jo
godt være at de ikke har det derovre

MVH
Kasper Malmberg
"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> skrev i en
meddelelse news:40eecf6e$0$162$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 09-07-04 18:50

Kasper Malmberg wrote:
> [...]
> reklameavis for SuperBedst. Det skal dog siges at jeg bor på
> nordsjælland, så det kan jo godt være at de ikke har det derovre

Nej, det er ikke syltesukker. Den forsøgte de sig også med i Super
Brugsen.
Men jeg glemte lige at indsætte et link i den første post
http://www.dansukker.com/dansukker.asp?sprak=2

Men som Tina skriver, så skulle det måske være i Bilka. Der har jeg kun
ti minutter til i bil.
M.v.h
Niels

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 09-07-04 18:57

Ok

meddelelse news:40eedad2$0$177$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-04 18:54

"Kasper Malmberg" <krytonHEST@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> SuperBedst. Det skal dog siges at jeg bor på nordsjælland, så det kan jo

Nej, det hedder Gelésukker Multi:
http://www.dansukker.com/dansukker.asp?sprak=2 klik ind under
"opskrifter/produkter", og vælg> Gelésukker Multi. Længere nede på listen
står syltesukkeret.

Tina

Fra : Jan Wagner Pedersen

Dato : 10-07-04 05:39

> [...]
> hjem.
>
> Har sendt en mail til Dansukker i går, og spurgt hvor det kan købes her

Alle butikker kan jo ikke have alle produkter, og slet ikke nyhedder så
ville vi jo blive overrendt af sælgere.

Men i Superbrugsen Hadsund har vi din omtalte Gelé sukker

Venlig hilsen

Jan Pedersen
Cuk@cuk.dk