50 kilo væk, mangler stadig 50 kilo
Fra : thomas bærbar

Dato : 09-07-04 10:11

Hejsa allesammen

jeg kommer lige fra lægen, vægten sagde idag 148,5 kilo, det er 50 kilo
mindre end da jeg startede den 1/4-2003

Så nu er projektet halvvejs

Thomas

www.gastric-banding.dk

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 09-07-04 10:21

thomas bærbar wrote:
> Hejsa allesammen
>
> jeg kommer lige fra lægen, vægten sagde idag 148,5 kilo, det er 50
> kilo mindre end da jeg startede den 1/4-2003
>
> Så nu er projektet halvvejs

Jamen til lykke med det - og held og lykke med resten.

Henriette Døssing

Fra : DaneX

Dato : 09-07-04 10:57

Super godt gået, Thomas.
Bare hæng i og fortsæt nu hvor det går så godt.

Fra : Bong

Dato : 09-07-04 11:46

Kanon flot. Lykke med det frmover

Fra : LLK

Dato : 09-07-04 11:55

Mega sejt. Godt gået.

Fra : GA

Dato : 09-07-04 12:23

> jeg kommer lige fra lægen, vægten sagde idag 148,5 kilo, det er 50 kilo
> mindre end da jeg startede den 1/4-2003
>
> Så nu er projektet halvvejs

Hvor er det flot!!! Tillykke! Og held og lykke med de sidste 50 kg!

/GA

Fra : Katja Law

Dato : 09-07-04 20:23

Super flot Thomas.
Bare hæng på. Du har fuld opbakning og gode ønsker herfra.
Kh. Katja

Fra : Mette

Dato : 10-07-04 22:25

"thomas bærbar" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa allesammen
>
> jeg kommer lige fra lægen, vægten sagde idag 148,5 kilo, det er 50 kilo
> [...]

Simpelthen fantastisk!! Og det er kun et halvt års tid..wow! Og tillykke med
fremgangen i dit liv i øvrigt - så dig atter i Lægens Bord

Fra : Kenneth

Dato : 11-07-04 12:00

Wauv det er satme flot Thomas ... keep up the good work

Mvh.

Kenneth

Fra : Jens Jensen

Dato : 12-07-04 08:16

"thomas bærbar" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse
> Så nu er projektet halvvejs

Hvad skal der ske, når projektet er færdigt? Hvad er dit succeskriterie?

Fra : thomas bærbar

Dato : 12-07-04 08:36

> Hvad skal der ske, når projektet er færdigt? Hvad er dit succeskriterie?

JEg skal ned på de 100 kilo eller der omkring, derefter skal jeg have
fjernet en masse overskydende hud så jeg sikkert rammer de 90 - 95 kilo.

Remmen fjernes ikke, hvis det er det du mener, den skal man hvis man kan
leve med resten af livet, den kan dog løsnes lidt.

Thomas

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 12-07-04 22:18

"thomas bærbar" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse
> Så nu er projektet halvvejs

Det kan kun siges med ét ord, fantastisk, STOR tillykke

Mange hilsner fra

Bolette ( der i øvrigt vil høre om der er nogen der har en WW lommeregner de
gerne vil sælge, for så er jeg meget intresseret. )

www.bolettes.dk

Fra : Ibze

Dato : 13-07-04 07:51

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message news:<ccuv6r$23q0$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
> Bolette ( der i øvrigt vil høre om der er nogen der har en WW lommeregner de
> gerne vil sælge, for så er jeg meget intresseret. )

Ja, det er helt fantastisk flot, kunne du ikke kaste noget motivation
videre til mig ? Jeg skal tabe omkring 40 kg. og kan ikke tage mig
sammen til at få "hul på bylden".

Vh.
Iben (som har en WW lommeregner som jeg gerne vil sælge, men skriv til
mig privat, så finder vi ud af det)