Xalio 300
Fra : csm

Dato : 09-07-04 08:57

Hvor indstiller man dato og tid ? så man kan se via nummerviseren hvornår
folk har ringet ?

Fra : Asboe

Dato : 09-07-04 20:12

csm skrev i meddelelsen:
<40ee4fbb$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>

>Hvor indstiller man dato og tid ? så man kan se via nummerviseren hvornår
>folk har ringet ?

Det kan du ikke! Det er oplysninger der skal komme fra teleoperatøren!

--
Hilsen Asboe

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 13-07-04 20:31

> Det kan du ikke! Det er oplysninger der skal komme fra teleoperatøren!

A'hva'? Det hjælper ikke meget, når telefonen slet ikke er forberedt til at
vise dato og tid for vis-nummer.. Ellers skulle man jo kunne indstille tiden
et sted i telefonen. Vis-nummer virker dog fint på denne model, selvfølgelig
når man er tilmeldt servicen.

/Morten

Fra : Asboe

Dato : 13-07-04 21:06

Morten K. Nielsen skrev i meddelelsen:
<40f437a4$0$191$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>

> [...]
>et sted i telefonen. Vis-nummer virker dog fint på denne model, selvfølgelig

Jeg har Kala 300 og den ville ikke vise dato og tid sammen med
visnummer funktionen hos TDC.
Skiftede til Musimi.dk og nu har jeg dato/tid sammen med visnummer!

--
Hilsen Asboe