Lilla nister???
Fra : Rikke & Per

Dato : 08-07-04 15:39

Jeg er begyndt at få lilla nister på flere skærmbilleder f.eks. den grønne
"bordplade" i hjerterfri, fotos på den blå avis eller "boligsiden".
Har nogen en forklaring/løsning?

m.v.h. Per

p.s.: Grafikkort: NVIDIA GeForce Ti 4200 (AGP8X)

Fra : Thomas Hansen

Dato : 08-07-04 17:48

On Thu, 8 Jul 2004 16:39:28 +0200, Rikke & Per
<unknown>prikke@newmail.dk<> wrote:

> [...]
> Har nogen en forklaring/løsning?
>
> m.v.h. Per
>
> p.s.: Grafikkort: NVIDIA GeForce Ti 4200 (AGP8X)

Hej
Det lyder som et varme problem. Det er samme symptomer men får når man
overclocker sit kort for meget.
Prøv at se om blæseren på kortet er gået i stå, tjek at profilen ikke er
helt fyldt med støv. Tag siden af kabinetet, eller bedre sæt en blæser i
kabinet siden så den blæser kodt luft direkte ind på kortet.
Du kan også hente coolbit.reg og underclocke kortet. Det kan gøre kortet
brugbart. Men det er jo ikke så fedt hvis du bruger det til spil.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"