Fælles adresse liste!
Fra : [HCS] 4000

Dato : 07-07-04 18:46

Jeg har skiftet PC og på den gamle brugte jeg både Outlook 2003 og Outlook
Express. Kontaktpersoner/adresseliste fra Outlook 2003 var fælles for begge
programmer, så man kun skulle rette eet sted.
Hvordan jeg fik det til at fungere på den måde har jeg glemt og vil være
glad hvis en venlig sjæl kan hjælpe.

hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : L. E. P.

Dato : 08-07-04 07:18

Wed, 7 Jul 2004 19:45:37 +0200 skrev "[HCS] 4000"
<hcsnulspam@yahoo.com> i en meddelelse:

> [...]
>programmer, så man kun skulle rette eet sted.
>Hvordan jeg fik det til at fungere på den måde har jeg glemt og vil være

I OEs Adressekartotek kan du under Funktioner>Indstillinger vælge om
OE skal dele kontaktpersoner med Outlook.

Hilsen Lars.

Fra : [HCS] 4000

Dato : 08-07-04 16:21

Tak til Lars for tippet, men det kan godt være jeg skal have det præciceret
lidt mere.
Når jeg åbner Adressekartoteket i Outlook Express er der ikke noget som
hedder Indstillinger under menuen Funktioner.
Eller har jeg misforstået det.

Hilsen Hans
------

Fra : L. E. P.

Dato : 09-07-04 09:38

Thu, 8 Jul 2004 17:20:48 +0200 skrev "[HCS] 4000"
> [...]

>Når jeg åbner Adressekartoteket i Outlook Express er der ikke noget som
>hedder Indstillinger under menuen Funktioner.

Og du er sikker på at det ikke er Adressekartoteket under Microsoft
Outlook 2003 du her fået åbnet? Jeg har Outlook 2000 og her findes
Indstillinger ikke, men hos Outlook Express 6.0 gør den.

Prøv evt at se i Start-knap>Programmer>Tilbehør (eller et et andet
lignende sted) om du kan starte Adressekartoteket alene. Eller find
filen wab.exe i Outlook Express-mappen og kør den.

Hilsen Lars.

Fra : [HCS] 4000

Dato : 09-07-04 12:00

Det er Adresselisten fra Outlook Express 6.0 jeg åbner. Adresselisten ver.
6.00.2800.1409 (som også findes under Programmer>Tilbehør).
Under menuen Funktioner findes kun underpunktterne Konti og Handling, og de
giver ikke mulighed for den ændring jeg søger.

Jeg kan huske da jeg lavede det i sin tid på den gamle PC og samtidigt på en
bærbar, var det på en noget bøvlet måde, men det lykkedes dog.

hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-07-04 12:18

[HCS] 4000 skrev:

> [...]
> Programmer>Tilbehør). Under menuen Funktioner findes kun
> underpunktterne Konti og Handling, og de giver ikke mulighed

Jeg sidder med Address Book 6.00.2800.1409 i WinXP Pro SP1 med
Outlook Express 6.00.2800.1409 og Outlook 2003 installeret.
Hvis jeg går ind i Tools > Options i Address Book, så kommer
denne dialogboks frem:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/oe/share.png>. Om det virker
i praksis, ved jeg dog ikke.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Bjarne

Dato : 09-07-04 12:48

Thomas G. Madsen wrote:

> [...]
> Outlook Express 6.00.2800.1409 og Outlook 2003 installeret.
> Hvis jeg går ind i Tools > Options i Address Book, så kommer

den mulighed findes heller ikke i min samme version på dansk

Win XP PRO DK med SP 1 og alle mulige opdateringer og Office 2003 komplet DK

Bjarne

Fra : L. E. P.

Dato : 09-07-04 13:07

Fri, 09 Jul 2004 13:18:12 +0200 skrev "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> i en meddelelse:

> [...]
>Outlook Express 6.00.2800.1409 og Outlook 2003 installeret.
>Hvis jeg går ind i Tools > Options i Address Book, så kommer

Det er den samme jeg får frem, bare på dansk.

Lars

Fra : Bjarne

Dato : 09-07-04 13:20

L. E. P. wrote:

> Det er den samme jeg får frem, bare på dansk.
>
> Lars

Hej Lars

Prøv lige at give rækkefølgen på dansk hvor med du får den frem

Bjarne

Fra : L. E. P.

Dato : 09-07-04 13:59

Fri, 9 Jul 2004 14:20:19 +0200 skrev "Bjarne" <D1NOSPAM@NikonPro.dk> i
en meddelelse:

>Hej Lars
>
>Prøv lige at give rækkefølgen på dansk hvor med du får den frem

Hej Bjarne.

Jeg åbner Adressekartokeket. Dette kan ske fra OE, menuen
Funktioner>Adressekartotek (eller bare CTRL+Shift B) eller fra
Start-knappen>Programmer>Tilbehør>Adressekartotek.

Under menuen Funktioner er der 4 punkter: Konti, Indstillinger,
Handling og Synkroniser nu (inaktiv). Indstillinger får den omtalte
dialogboks frem.

Min version af Adressekartotek har iøvrigt også nr. 6.00.2800.1409,
både under OE og Outlook 2000.

Hilsen Lars

Fra : Bjarne

Dato : 09-07-04 14:47

L. E. P. wrote:

> [...]
> dialogboks frem.
>
> Min version af Adressekartotek har iøvrigt også nr. 6.00.2800.1409,

Hej Lars

mærkeligt for min har slet ikke menupunktet indstillinger, kun Konti,
Handling og synkroniser (inaktiv)

Jeg forstår det bare ikke, for jeg mente at være fuldt opdateret

Bjarne

Fra : L. E. P.

Dato : 09-07-04 15:25

Fri, 9 Jul 2004 15:47:20 +0200 skrev "Bjarne" <D1NOSPAM@NikonPro.dk> i
en meddelelse:

> [...]
>Handling og synkroniser (inaktiv)
>
>Jeg forstår det bare ikke, for jeg mente at være fuldt opdateret

Kan det have noget at gøre med at man skal være logget på som
administrator? Jeg har win 98 og kun mig selv som bruger, så jeg har
ikke problemer med rettigheder osv.

Hilsen Lars.

Fra : Bjarne

Dato : 09-07-04 15:31

L. E. P. wrote:

> [...]
>
> Kan det have noget at gøre med at man skal være logget på som
> administrator? Jeg har win 98 og kun mig selv som bruger, så jeg har

Jeg ved det ikke Lars, men jeg har lige tjekket også begge vore bærbare og
der er det det samme.

Jeg er logget ind som administrator på alle 3 computere

Bjarne

Fra : [HCS] 4000

Dato : 09-07-04 14:06

Tak for alle tilbagemeldinger, dejligt at nogen vil ofre tid på det.
Der er åbentbart forskel på det. På den gamle PC havde jeg WinXP Pro SP1 DK
på den ny har jeg WinXP Home DK.
Men man skulle da mene det stadig kan lade sig gøre.

hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-07-04 12:57

Bjarne skrev:

> den mulighed findes heller ikke i min samme version på dansk

Sært.

> Win XP PRO DK med SP 1 og alle mulige opdateringer og Office
> 2003 komplet DK

Min er en engelsk WinXP Pro, men Office 2003 er dansk og jeg
havde også muligheden med min forrige Office-pakke, som var
Office 2000 DK.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-07-04 13:10

L. E. P. skrev:

> Det er den samme jeg får frem, bare på dansk.

Nå, men har du så prøvet at slå deling af adressekartoteket til?

--
Hilsen
Madsen

Fra : L. E. P.

Dato : 09-07-04 13:28

Fri, 09 Jul 2004 14:10:13 +0200 skrev "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> i en meddelelse:

>Nå, men har du så prøvet at slå deling af adressekartoteket til?

Ja - og det virker. OE skifter til at bruge Outlook 2000 's
adressekartotek.

Lars.