ThE MAtriX 2
Fra : Z@R

Dato : 05-05-01 22:24

Jeg har hørt at den først skulle være ude til sommer (ved ikke om det var
næste sommer men)
så hørte jeg at der var en der havde den med kinesike undertekster!! så er
det noget der kan afkræftes / bekræftes!?

så er det ang filmen kendt som Hackers 2, med KM som hoved person -er den
fed?

og sidst i denne hacker kavalikade:
er der nogle der har info om Swordfish - fra warner bros. ? jeg er megetr
interesseret

--
//Z@R
_____________________

Fra : nikolaj borg

Dato : 06-05-01 00:35

Fra : nikolaj borg

Dato : 06-05-01 00:42

"nikolaj borg" <nsipkaoml@jborg.dk> wrote in message

Rent faktisk skrev han ikke noget, men sådan er det jo (ja, jeg har
prøvet at annullere meddelelsen, men det kan jeg ikke komme til - får fejl
fra serveren)

> "Z@R" <h@cker.mailbox.as> wrote in message
> er

http://www.corona.bc.ca/films/details/matrix2.html
Release Date: June or Christmas 2002 (tentative).

dvs. endnu ikke sikkert. Vent og se.

Den hedder vist egentlig takedown, men hedder hackers to af
marketingshensyn. Jeg synes den er væsenligt federe end Hackers, men en lidt
anden genre. Ikke så meget pop-teknik-pjat, mere thriller-agtig. En ok film.

Eksisterende film: Tjek www.imdb.com
Kommende film: Tjek www.corona.bc.ca

http://www.corona.bc.ca/films/details/swordfish.html

Corona er stedet, hvor de samler på sladder om kommende film. Hvis der er
noget, er det der.

/Nikolaj

Fra : Martin Andersen

Dato : 06-05-01 11:16

> [...]
>
> http://www.corona.bc.ca/films/details/swordfish.html
>
> Corona er stedet, hvor de samler på sladder om kommende film. Hvis der er

Et andet sted som også godt er:

http://upcomingmovies.com/

Fra : Christian Rønnow

Dato : 07-05-01 08:24

Z@R skrev i meddelelsen <9d1qvj$1usu$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> så hørte jeg at der var en der havde den med kinesike undertekster!! så er
>det noget der kan afkræftes / bekræftes!?

Filmen er ikke premiersat herhjemme, men det bliver TIDLIGST sommer 2002,
muligvis efteråret. En af grundene er at de først begyndte at filme i sidste
uge. De skal sikkert filme i de næste 8-9 uger, hvorefter der går måneder
med klipning samt f/x og lydarbejde.

Kopien med kinesiske undertekster skal du nok ikke give for mange penge for
den.

Mvh

Christian Rønnow Hansen
Nordisk Film Biografer

Fra : Ronja Røver

Dato : 07-05-01 12:01

Er der ikke også nogle rygter om en skuespiller-strejke planlagt i år 2001 ? Det syntes jeg hørte at de havde taget højde for i planlægningen af optagelserne af Matrix 2 og 3, som skal foregå samtidigt.

Ronja

Fra : Claus Nielsen

Dato : 07-05-01 16:08

>Er der ikke også nogle rygter om en skuespiller-strejke planlagt i år 2001 ?

Riskoen for at det sker er efterhånden minimal. Parterne er blevet
enige de fleste ting og sager... Jeg kan desværre ikke lige komme med
et link eller noget, da det er et par dage siden, (muligvis sent i går
aftes), jeg læste det. Så min kildehenvisning må begrænse sig til at
være: Internettet. :)

Mvh, Claus Nielsen
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : JSMadsen

Dato : 08-05-01 13:03

Claus Nielsen skrev i meddelelsen ...
> [...]
>et link eller noget, da det er et par dage siden, (muligvis sent i går
>aftes), jeg læste det. Så min kildehenvisning må begrænse sig til at

Det er for manuskript forfattere mm. indenfor TV/film der er afgjort, den
kommende kontrakt med skuespillernes fagforening udløber 1. juli
og hvis der ikke er sket noget inden der, kommer der en strejke.
10. maj begynder forhandlingerne om dette.

Læs mere:
http://dailynews.yahoo.com/h/nm/20010505/re/industry_writers_dc_1.html

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 20.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Jens Thomsen

Dato : 07-05-01 20:41

Ronja Røver <remove-cafe@paradis.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9d5vci$kg2$1@news.inet.tele.dk...
>Er der ikke også nogle rygter om en skuespiller-strejke planlagt i år 2001
? Det syntes jeg hørte at de havde taget højde for i >planlægningen af
optagelserne af Matrix 2 og 3, som skal foregå samtidigt.

Nja, det var en dansk avis, der kædede de to ting sammen, men beslutningen
om at filme de to sequels "back-to-back" blev altså taget længe før, der var
nogen, der havde tænkt ordet "skuespillerstrejke". Dårligt research.

Forøvrigt bliver strejken næppe til noget. Det ser ud til, at kontrakten er
blevet genforhandlet. Nu skal den bare til afstemning.

MVH
Jens

Fra : Ronja Røver

Dato : 07-05-01 22:39

> [...]
> om at filme de to sequels "back-to-back" blev altså taget længe før, der var
> nogen, der havde tænkt ordet "skuespillerstrejke". Dårligt research.

Ja,,det havde jeg opfattet,, men jeg mente at de havde planlagt at klippe osv. i en eventuel pause..

Fra : Lars CA

Dato : 08-05-01 00:08

On Mon, 7 May 2001 09:23:49 +0200, "Christian Rønnow"
<Christian.Hansen@bio.egmont.com> wrote:

> [...]
>uge. De skal sikkert filme i de næste 8-9 uger, hvorefter der går måneder

De startede med at filme for lidt over en måned siden, det blev bl.a.
dækket af lokale tv kanaler her, da en stor del af optagelserne
foregår i den østlige del af San Francisco bugten. Det blev endda
nævnt i vores trafikradio, da visse veje var lukket for at holde
nysgerrrige ude.

Lars
San Francisco

Fra : JSMadsen

Dato : 08-05-01 12:58

Lars CA skrev i meddelelsen ...
> [...]
>foregår i den østlige del af San Francisco bugten. Det blev endda
>nævnt i vores trafikradio, da visse veje var lukket for at holde

http://www.darkhorizons.com/ har haft en del links/set rapporter om Matrix 2+3
+ diverse fansider har nyheder om de kommende film.

Fra : jimmy james - the fu~

Dato : 10-05-01 12:49

jeg tvivler på at der er nogen der har bare en del af matrix 2 workprintet.
1.den er ikke halvt færdig
2.selv skuespillerne må ikke så meget som røbe en lille del af plottet så
med den form for sikkerhed tvivler jeg på at de lader et workprint liggge og
flyde til fri afbenyttelse....selvom det kunne være fedt.

Hackers 2 eller takedown som den hedder er en ok underholdene film uden de
store skuespil præstationer.
filmens historire har en lille del sandhed i sig men skeet ulrich som KM
holder ikke helt. mht. udseende osv.