hjemmeside
Fra : emm

Dato : 06-07-04 22:17

Jeg har netop harr lige lavet en hjemmeside for et firma, og vil gerne have
lidt feedbak - det er ikke min første side, men jeg er faktis ret stolt -
alle kommentarer modtages med kyshånd - både de gode og onde, man kan jo
aldtid forbedre sig.

www.tans.dk

mvh
emm

Fra : Gevaldi

Dato : 07-07-04 07:30

emm skriblede:
> [...]
> faktis ret stolt - alle kommentarer modtages med kyshånd - både de
> gode og onde, man kan jo aldtid forbedre sig.

Her er så lige en kommentar, du skal over
i denne ng, for vi giver ikke "skulderklap"
i denne gruppe:

--
/Gevaldi
Find den rigtige nyhedsgruppe her:

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 07-07-04 09:48

"emm" <tans@tans.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alle kommentarer modtages med kyshånd - både de gode og onde, man kan jo

Flot design, men ret lige stavefejlene og formuleringsfejlene!

Mvh Charlotte Eglin