Kan snegle, østers og frølår smage GODT?
Fra : Bo Warming

Dato : 06-07-04 03:05

Ikke kun i voldtægtssager, hvor falske anmeldelser florerer, men også i
dagligt samliv med vestlige kvinder med alt for god tid, er det min erfaring
at kvinder skal afprøve deres evner til kontrol ved at være hysteriske.

Derfor mit følgende svar vedr "dræbersnegle"

> Hjælp, min kone er ved at få et hysterisk tilfælde.

"Hysteria is a natural phenomenon, the common denominator of the female
nature. It's the big female weapon, and the test of a man is his ability to
cope with it". Tennessee Williams

> Er dette (news:cccbrm$2ujv$1@news.cybercity.dk), som vi lige har opdaget i
> vores have og drivhus, en kommende invasion af den frygtede dræbersnegl,
> også kendt som den Iberiske Skovsnegl?

Den dræber kun spirende salatplanter.

Har snegle hus på ryggen, behøver de ikke gifte, så kun vinbjergsnegle og
lignende dur til franske mad-opskrifter. De gule såkaldte dræbersnegle og
kældersnegle er uden hus.

I sten- og middelalderen var bønder ofte nødt til at få dækket
proteinbehovet med frølår, østers og snegle, og et PerLåle-ordsprog lyder

"Det er lysten efter kjød, som går i skoven og bider snegle".

Franskmænd kan noget med krydderier, så alt kan smage godt, men når hakket
oksekød er så billigt som det er, kræver det extrem præstationsiver at
opdyrke denne gastronomi - har nogen erfaringer med fx at få blåmuslinger
til at smage rigtig godt? De er ofte lette at indsamle i ferielandet i
spandevis, og som spejder spiste jeg dem - og blev tvunget til at spise lidt
af en skovsnegl. Men sjovt var det ikke.

HAR NOGEN ERFARING MED AT TILBEREDE sådan slimet dyreprotein, der ikke giver
tyggemodstand, så det smager godt?

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 06-07-04 12:54

On Tue, 6 Jul 2004 04:05:09 +0200, "Bo Warming"
<ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote:

> [...]
>at kvinder skal afprøve deres evner til kontrol ved at være hysteriske.

Hvor meget erfaring har du - altså med voldtægt?

Fra : Jesper

Dato : 06-07-04 13:40

hold nu op med at svare på hans indlæg da det er jo spild at tid

Fra : Bo Warming

Dato : 11-07-04 20:57

<kelds99@yahoo.dk> wrote in message

> Hvor meget erfaring har du - altså med voldtægt?

Jens Bruun bragte kvinders hysteri med "DRÆBER-snegle" op, og det gør
indlæggene relevante i denne ng, at der taltes om at tilberede snegle.

Snese af mennesker jeg kender, har jeg spurgt helt som du, og ingen har hørt
troværdige pålydender om voldtægt. Måske det kun eksisterer i kvinders
fantasi og anmeldelser. Politiet har statistik om 90% falske anmeldelser, og
nu vi er ved det emne

så læser jeg på Tuc kiks - på mange sprog - i forlængelse af
indholdsdeklarering, at KIKSENE er lavet i en fabrik, der også beskæftiger
sig med SESAM OG SOYA.

Jeg tror hysteri er ved at trænge ned i varedeklarationerne, som nu oplyser
om ting der hverken kan smages eller indebære sundhedsrisiko.

Hysteri har vi også i erstatningssager mod McDonalds for at maden får folk
til at spise sig overvægtige. Jeg tror retssager med erstatsningskrav mod
fastfood-koncerner anlægges hysterisk for at få medieomtale, så folk tror at
burgere er som narko, som er farlig og svære at holde sig fra, fordi
nydelsen er intens - og som sagt skal fedme føre til erstatning fra
producenten. Jo, hysteri er mad+drikke ontopic

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-07-04 21:02

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Jens Bruun bragte kvinders hysteri med "DRÆBER-snegle" op,

Sgu' da ikke i denne gruppe.

> og det gør
> indlæggene relevante i denne ng, at der taltes om at tilberede snegle.

Vrøvl, som sædvanligt.

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-07-04 09:57

> Vrøvl, som sædvanligt.

Kan du være præcis om dit problem, kære Jens Bruun?

Har du en overdreven neurotisk fobi vedr at ordning-muss-sein idealerne ikke
er helt i top hos os alle ?
Har du læst www.usenet.dk meget pedantisk.?

Citer hvad du oplever imødegået i skadelig grad, evt x-post til en
dk.admin-gruppe - de engang så hyperaktive netbetjente har vist indset, at
jeg er netikette-dydsmønster i enhver henseende.

Hans Hyttel har IGEN lavet en særlig hjemmeside til ære for mig, nu ikke kun
OSS, men også

http://www.molehunter.dk/andet.asp?grp=21

og reklamerer for mig - som HC Andersens "den grimme ælling" går man meget
ondt (incl censur via løgne til udbyder) igennem og så indser mobberne
omsider, at det var dem der var galt på den.

Hvorfor mon min darling-fan, lektor cand.scient. Hans Hyttel, gider lave
ugentlig statistik over mine indlæg.?

Hvis nogen ser net-etisk problem i et eller andet vedr mine indlæg, burde
de maile mig eller ringe til mig, så jeg evt havde en chance for ikke at
irritere dem. Fundats er jo uklar, generel, vag ,
så hadske OT-påstande er ubrugelige

Irrelevant X-post ville være asocial - men i sløv ferietid bør tolerance
vedr gråzoner være særlig stor

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-07-04 12:56

> har nogen erfaringer med fx at få blåmuslinger
> til at smage rigtig godt?

Ja, men det er jo nok bare et udslag af madsnobberi at tro, at man kan få
blåmuslinger til at smage godt.

> HAR NOGEN ERFARING MED AT TILBEREDE sådan slimet dyreprotein, der ikke
giver
> tyggemodstand, så det smager godt?

Ja, men det er jo nok bare et udslag af madsnobberi at tro, at man kan få
"slimet dyreprotein" til at smage godt, for Bo Warming kan ikke lide
muslinger, snegle, østers, frølår osv.

--
-Jens B.