mudret luftmadras
Fra : Grethe Alsing Peders~

Dato : 05-07-04 23:09

Hej

Min datter har haft vores luftmadras med på Roskilde Festival og nu er den
helt mudret. Kan man putte den i vaskemaskinen eller hvad gør man. Jeg
nænner næsten ikke at smide den ud da den var helt ny inden hun tog afsted.

Grethe Alsing Pedersen

Fra : Sanand

Dato : 06-07-04 11:35

Hej

Jeg ville puste den op og lægge mig ned på alle fire og vaske den med
børste og vand.
Jeg ville ikke putte den i vasnemaskinen.

Eller købe en ny - da de er til at få for overkommelige penge. De koster
fra 80 kr og opefter.

Til næste festival skal hun ikke have noget med - hverken tøj eller
udstyr - der ikke kan smides ud efter festivallen. Specielt i Roskilde, der
har tradition for dårligt vejr, skal man være glad for det udstyr der
overlever festen

MVH

Anders

Fra : Ole

Dato : 06-07-04 14:02

"Grethe Alsing Pedersen" <gap64@hotmail.com> wrote in message news:<40e9d1df$0$301$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> nænner næsten ikke at smide den ud da den var helt ny inden hun tog afsted.

Hej Grethe

Du skal _ikke_ komme den i vaske maskinen, men tag den udenfor og spul
den med haveslangen og brug en halvstiv børste til at fjerne det mest
genstridige mudder. Husk at sætte propperne i, så der ikke kommer vand
ind i madrassen.
Når den er blevet ren så hæng den til tørre på tørresnoren.
mvh
Ole

Fra : Grethe Alsing Peders~

Dato : 06-07-04 15:02

Hej

Jeg har ikke mulighed for at tage den ud og spule den med haveslange da jeg
bor på 10. sal i et højhus

Hilsen
grethe

Fra : Carsten Holck

Dato : 06-07-04 15:15

Grethe Alsing Pedersen wrote:
> Hej
>
> Jeg har ikke mulighed for at tage den ud og spule den med haveslange
> da jeg bor på 10. sal i et højhus

Så prøv på badeværelset med bruserslangen og gulvskrubben

--
/carsten

Fra : Carsten Bo Laursen

Dato : 08-07-04 12:52

> Jeg har ikke mulighed for at tage den ud og spule den med haveslange da
jeg
> bor på 10. sal i et højhus
>
> Hilsen
> grethe
Du ser da heller ikke mulighederne - selvfølgelig har du mulighed for at
spule med en haveslange.

Enten kan du købe en LAAAAAAANGGGGG haveslange eller også er der sikkert en
i din omgangskreds der har både
have, indkørsel OG haveslange.

Og inden du igen får den båret op til tiende etage er den vel tør.

Jeg skriver langsomt - da jeg ikke tror du læser så hurtigt.

Fra : Carsten Bo Laursen

Dato : 08-07-04 12:43

Du kan sagtens putte den i vaskemaskinen - Men du må endelig ikke starte
din vaskemaskine.
for så går den dan først i stykker - og så er det faktisk lettere bare at
smide den ud i beskidt tilstand.

Du kunne evt. også lade din datter tage den med til stranden og svømme en
tur med den.
Eller og nu til det seriøse.

Puste den op - spule den med vand - vaske den med et mellemstiv børste og
noget universalrengøringsmiddel.

og så lade den tørre i solen - ja ja solen er da fremme en gang i mellem.
hilsen
Carsten