Kan ikke bruge WinXP CDrom med mit Ti4200!~
Fra : benna

Dato : 05-07-04 21:40

Jeg har netop fået et Creative GF4 Ti4200 64 MB som jeg har sat i min
maskine (AMD T-Bird 800 Mhz, 448 MB PC133 RAM) og alt fungere perfekt
inde i WinXP.

Men når jeg booter op på min WinXP CDrom og de første filer er blevet
indlæst og installations programmet skriver "Installationen starter
Windos" så går der lige et øjeblik og så går skærmen i sort! Der er
ingen aktivitet på CDrom eller HDD og man er nød til at trykke reset
for at starte forfra!

Jeg har så prøvet at putte mit gamle TNT2 64 MB i stedet og så kan jeg
godt boote og få adgang til "Reparer installation"...etc.

Det er en original WinXP og jeg kan som sagt godt bruge den hvis jeg
bruger mit TNT 2 istedet!

I bios har jeg forsøgt:
AGP-4Xmode: Enabled
AGP-Driving Control (står på Auto)
Init Display First: AGP

Håber nogen kan hjælpe!

Mvh
Johs

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-07-04 07:56

benna wrote:

> Håber nogen kan hjælpe!

Prøv at installere med TNT2 og så skifte grafikkort efterfølgende.

Jesper G. Poulsen

Fra : benna

Dato : 06-07-04 13:04

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in message news:<xn0dkfxfm17o3le007@dtext.news.tele.dk>...

> Prøv at installere med TNT2 og så skifte grafikkort efterfølgende.

Har netop prøvet at gøre som du anbefaler og pudsigt nok fungere
Ti4200 fint i winXP, det er kun når man skal boote på sin
installations CD at det går galt! Har nu også prøvet at putte kortet
over i min kammerats computer der også kører XP, men der opstår samme
fejl igen!

Fra : Mig

Dato : 06-07-04 16:41

"benna" <muingaza@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> installations CD at det går galt! Har nu også prøvet at putte kortet
> over i min kammerats computer der også kører XP, men der opstår samme

Så må kortet være defekt siden fejlen følger med...send det tilbage...