/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Slægtsforskning
#NavnPoint
senta 50517
svendgive.. 41640
vith 39181
modersvil.. 17589
Påsse 14847
LisBJensen 13749
jyttemor 12290
jkrjk2 11934
Bille1948 10898
10  Varla 8031
Hente kirkebøger
Fra : Flemming Svendsen


Dato : 05-07-04 14:43

Hvo'n er 'ed nu li'e man henter en KB i eet hug fra Arkivalier Online??
Den glemsomme.
Flemming

--
Venlig hilsen
Flemming Svendsen, Korsør
FJERN er min spamsikring



 
 
Flemming Svendsen (05-07-2004)
Kommentar
Fra : Flemming Svendsen


Dato : 05-07-04 16:31



> Hvo'n er 'ed nu li'e man henter en KB i eet hug fra Arkivalier Online??
> Den glemsomme.
> Flemming
>
> --
> Venlig hilsen
> Flemming Svendsen, Korsør
> FJERN er min spamsikring
***********
Tak til Arne for hurtig reaktion, EZget det virker jo bare.
Blot man husker at slå Zonealarm ihjel først
Flemming.



Jeannie Kristensen [~ (05-07-2004)
Kommentar
Fra : Jeannie Kristensen [~


Dato : 05-07-04 18:17

Flemming Svendsen wrote:
>> Hvo'n er 'ed nu li'e man henter en KB i eet hug fra Arkivalier
>> Online?? Den glemsomme.
>> Flemming
>>
>> --
>> Venlig hilsen
>> Flemming Svendsen, Korsør
>> FJERN er min spamsikring
> ***********
> Tak til Arne for hurtig reaktion, EZget det virker jo bare.
> Blot man husker at slå Zonealarm ihjel først
> Flemming.
- OG at man tænker på andre brugere, når den sættes til at downloade en
serie på flere hundrede sider? (nat og morgen er de mest ubelastede
tidspunkter).

Jeg bruger også EZget med stor tilfredshed.

--
Hilsen Jeannie Kristensen
Min slægt: http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/
(opdateret 13. juni 2004)


børge askholm (05-07-2004)
Kommentar
Fra : børge askholm


Dato : 05-07-04 21:13

Jeannie Kristensen [4700] wrote:

bl.a.
>
> Jeg bruger også EZget med stor tilfredshed.

og i næste indlæg stilles det spørgsmål jeg ikke nåede at stille: Hvad
er EZget?

Børge Askholm


aafe (05-07-2004)
Kommentar
Fra : aafe


Dato : 05-07-04 21:27

On Mon, 05 Jul 2004 22:12:46 +0200, børge askholm wrote:

>og i næste indlæg stilles det spørgsmål jeg ikke nåede at stille: Hvad
>er EZget?

EZGet er i sin tid præsenteret her i gruppen, som en Real Virtuality
Kontraption, der er nærmere forklaret her:

http://wave.prohosting.com/aafe/ezget/ezget.html

med venlig hilsen
Arne


twinie (06-07-2004)
Kommentar
Fra : twinie


Dato : 06-07-04 00:32

Tak

Vi skal nok ikke skrive for højt om dette link.... der er jo desværre nogen
der modarbejder brugervenlighed på visse sider.

mvh Jette Jørgensen




børge askholm (06-07-2004)
Kommentar
Fra : børge askholm


Dato : 06-07-04 07:22

aafe wrote:
> On Mon, 05 Jul 2004 22:12:46 +0200, børge askholm wrote:

>
> EZGet er i sin tid præsenteret her i gruppen, som en Real Virtuality
> Kontraption, der er nærmere forklaret her:


Tak, Arne. Det er tilsyneladende rigtigt at det kører i olie. Jeg har
aldrig tidligere oplevet en sådan brugervenlighed i et program. Det er
jo ligefrem let.


Børge

Michael Erichsen (06-07-2004)
Kommentar
Fra : Michael Erichsen


Dato : 06-07-04 18:18

aafe wrote:
> On Mon, 05 Jul 2004 22:12:46 +0200, børge askholm wrote:
>
>
>>og i næste indlæg stilles det spørgsmål jeg ikke nåede at stille: Hvad
>>er EZget?
>
>
> EZGet er i sin tid præsenteret her i gruppen, som en Real Virtuality
> Kontraption, der er nærmere forklaret her:
>
> http://wave.prohosting.com/aafe/ezget/ezget.html
>
> med venlig hilsen
> Arne
>

EZGet er et særdeles elegant værktøj, og man kunne kun ønske sig, at
arkivalier online selv distribuerede det samtidig med at de foretog en
opdeling af trafikken på deres website, så man kunne sætte den til at
downloade med en lavere prioritet end de "levende" brugere.

Mvh Michael Erichsen

PS: Nu venter vi bare på, at Arne programmerer Gotisk
karaktergenkendelse ind i programmet : - )

Claus Christiansen (07-07-2004)
Kommentar
Fra : Claus Christiansen


Dato : 07-07-04 01:32

Hej

Ved forsøg på download af nævnte super program lykkes dette ikke. Det ser
ud som om .zip filen bliver hentet ned, men den findes ingen steder på min
maskine. Hvor mon den bliver af ?
Har andre muligvis haft det samme problem ?

Hilsen
Claus

"Michael Erichsen" <dsmer@attglobal.net> skrev i en meddelelse
news:40eadee6$0$279$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> aafe wrote:
> > On Mon, 05 Jul 2004 22:12:46 +0200, børge askholm wrote:
> >
> >
> >>og i næste indlæg stilles det spørgsmål jeg ikke nåede at stille: Hvad
> >>er EZget?
> >
> >
> > EZGet er i sin tid præsenteret her i gruppen, som en Real Virtuality
> > Kontraption, der er nærmere forklaret her:
> >
> > http://wave.prohosting.com/aafe/ezget/ezget.html
> >
> > med venlig hilsen
> > Arne
> >
>
> EZGet er et særdeles elegant værktøj, og man kunne kun ønske sig, at
> arkivalier online selv distribuerede det samtidig med at de foretog en
> opdeling af trafikken på deres website, så man kunne sætte den til at
> downloade med en lavere prioritet end de "levende" brugere.
>
> Mvh Michael Erichsen
>
> PS: Nu venter vi bare på, at Arne programmerer Gotisk
> karaktergenkendelse ind i programmet : - )



Finn Rune Jensen (07-07-2004)
Kommentar
Fra : Finn Rune Jensen


Dato : 07-07-04 08:56

Prøv at gå ind i stifinder og søg efter ezget.zip

Hilsen

Finn

www.finnrune.dk

"Claus Christiansen" <claus_christiansen@t-online.de> skrev i en meddelelse
news:ccfga8$fmn$01$1@news.t-online.com...
> Hej
>
> Ved forsøg på download af nævnte super program lykkes dette ikke. Det ser
> ud som om .zip filen bliver hentet ned, men den findes ingen steder på min
> maskine. Hvor mon den bliver af ?
> Har andre muligvis haft det samme problem ?
>
> Hilsen
> Claus
>
> "Michael Erichsen" <dsmer@attglobal.net> skrev i en meddelelse
> news:40eadee6$0$279$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > aafe wrote:
> > > On Mon, 05 Jul 2004 22:12:46 +0200, børge askholm wrote:
> > >
> > >
> > >>og i næste indlæg stilles det spørgsmål jeg ikke nåede at stille: Hvad
> > >>er EZget?
> > >
> > >
> > > EZGet er i sin tid præsenteret her i gruppen, som en Real Virtuality
> > > Kontraption, der er nærmere forklaret her:
> > >
> > > http://wave.prohosting.com/aafe/ezget/ezget.html
> > >
> > > med venlig hilsen
> > > Arne
> > >
> >
> > EZGet er et særdeles elegant værktøj, og man kunne kun ønske sig, at
> > arkivalier online selv distribuerede det samtidig med at de foretog en
> > opdeling af trafikken på deres website, så man kunne sætte den til at
> > downloade med en lavere prioritet end de "levende" brugere.
> >
> > Mvh Michael Erichsen
> >
> > PS: Nu venter vi bare på, at Arne programmerer Gotisk
> > karaktergenkendelse ind i programmet : - )
>
>



Jytte Pedersen (07-07-2004)
Kommentar
Fra : Jytte Pedersen


Dato : 07-07-04 08:45

Hej

Jeg har samme problem kan ikke finde ezget.zip på computeren. En søgning
efter *.zip på dato giver intet resultat

Hilsen Jytte Pedersen

"Finn Rune Jensen" <finnrune@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:40eb9e88$0$3113$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Prøv at gå ind i stifinder og søg efter ezget.zip
>
> Hilsen
>
> Finn
>
> www.finnrune.dk
>
> "Claus Christiansen" <claus_christiansen@t-online.de> skrev i en
meddelelse
> news:ccfga8$fmn$01$1@news.t-online.com...
> > Hej
> >
> > Ved forsøg på download af nævnte super program lykkes dette ikke. Det
ser
> > ud som om .zip filen bliver hentet ned, men den findes ingen steder på
min
> > maskine. Hvor mon den bliver af ?
> > Har andre muligvis haft det samme problem ?
> >
> > Hilsen
> > Claus
> >
> > "Michael Erichsen" <dsmer@attglobal.net> skrev i en meddelelse
> > news:40eadee6$0$279$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > aafe wrote:
> > > > On Mon, 05 Jul 2004 22:12:46 +0200, børge askholm wrote:
> > > >
> > > >
> > > >>og i næste indlæg stilles det spørgsmål jeg ikke nåede at stille:
Hvad
> > > >>er EZget?
> > > >
> > > >
> > > > EZGet er i sin tid præsenteret her i gruppen, som en Real Virtuality
> > > > Kontraption, der er nærmere forklaret her:
> > > >
> > > > http://wave.prohosting.com/aafe/ezget/ezget.html
> > > >
> > > > med venlig hilsen
> > > > Arne
> > > >
> > >
> > > EZGet er et særdeles elegant værktøj, og man kunne kun ønske sig, at
> > > arkivalier online selv distribuerede det samtidig med at de foretog en
> > > opdeling af trafikken på deres website, så man kunne sætte den til at
> > > downloade med en lavere prioritet end de "levende" brugere.
> > >
> > > Mvh Michael Erichsen
> > >
> > > PS: Nu venter vi bare på, at Arne programmerer Gotisk
> > > karaktergenkendelse ind i programmet : - )
> >
> >
>
>



Finn Rune Jensen (07-07-2004)
Kommentar
Fra : Finn Rune Jensen


Dato : 07-07-04 10:42

Det letteste vil sikkeret være at prøve, at hente den endnu engang, hvis det
ikke lykkes prøv og se lidt på om din firewall eller andet er sat op til at
forhindre downloading af zip filer

Hilsen

Finn

"Jytte Pedersen" <slaegtfjerndette@fjernlyders-pedersen.dk> skrev i en
meddelelse news:ccg9ls$2v5s$1@news.cybercity.dk...
> Hej
>
> Jeg har samme problem kan ikke finde ezget.zip på computeren. En søgning
> efter *.zip på dato giver intet resultat
>
> Hilsen Jytte Pedersen
>
> "Finn Rune Jensen" <finnrune@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:40eb9e88$0$3113$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> > Prøv at gå ind i stifinder og søg efter ezget.zip
> >
> > Hilsen
> >
> > Finn
> >
> > www.finnrune.dk
> >
> > "Claus Christiansen" <claus_christiansen@t-online.de> skrev i en
> meddelelse
> > news:ccfga8$fmn$01$1@news.t-online.com...
> > > Hej
> > >
> > > Ved forsøg på download af nævnte super program lykkes dette ikke. Det
> ser
> > > ud som om .zip filen bliver hentet ned, men den findes ingen steder på
> min
> > > maskine. Hvor mon den bliver af ?
> > > Har andre muligvis haft det samme problem ?
> > >
> > > Hilsen
> > > Claus
> > >
> > > "Michael Erichsen" <dsmer@attglobal.net> skrev i en meddelelse
> > > news:40eadee6$0$279$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > > aafe wrote:
> > > > > On Mon, 05 Jul 2004 22:12:46 +0200, børge askholm wrote:
> > > > >
> > > > >
> > > > >>og i næste indlæg stilles det spørgsmål jeg ikke nåede at stille:
> Hvad
> > > > >>er EZget?
> > > > >
> > > > >
> > > > > EZGet er i sin tid præsenteret her i gruppen, som en Real
Virtuality
> > > > > Kontraption, der er nærmere forklaret her:
> > > > >
> > > > > http://wave.prohosting.com/aafe/ezget/ezget.html
> > > > >
> > > > > med venlig hilsen
> > > > > Arne
> > > > >
> > > >
> > > > EZGet er et særdeles elegant værktøj, og man kunne kun ønske sig, at
> > > > arkivalier online selv distribuerede det samtidig med at de foretog
en
> > > > opdeling af trafikken på deres website, så man kunne sætte den til
at
> > > > downloade med en lavere prioritet end de "levende" brugere.
> > > >
> > > > Mvh Michael Erichsen
> > > >
> > > > PS: Nu venter vi bare på, at Arne programmerer Gotisk
> > > > karaktergenkendelse ind i programmet : - )
> > >
> > >
> >
> >
>
>



Jytte Pedersen (07-07-2004)
Kommentar
Fra : Jytte Pedersen


Dato : 07-07-04 20:09

Hej Arne og Finn

Tak for hjælpen. Det var Norton Internet Security der spøgte.
EZGet fungerer nu fint

Med venlig hilsen

Jytte Pedersen

"Finn Rune Jensen" <finnrune@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:40ebb74d$0$179$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Det letteste vil sikkeret være at prøve, at hente den endnu engang, hvis
det
> ikke lykkes prøv og se lidt på om din firewall eller andet er sat op til
at
> forhindre downloading af zip filer
>
> Hilsen
>
> Finn
>
> "Jytte Pedersen" <slaegtfjerndette@fjernlyders-pedersen.dk> skrev i en
> meddelelse news:ccg9ls$2v5s$1@news.cybercity.dk...
> > Hej
> >
> > Jeg har samme problem kan ikke finde ezget.zip på computeren. En søgning
> > efter *.zip på dato giver intet resultat
> >
> > Hilsen Jytte Pedersen
> >
> > "Finn Rune Jensen" <finnrune@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> > news:40eb9e88$0$3113$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> > > Prøv at gå ind i stifinder og søg efter ezget.zip
> > >
> > > Hilsen
> > >
> > > Finn
> > >
> > > www.finnrune.dk
> > >
> > > "Claus Christiansen" <claus_christiansen@t-online.de> skrev i en
> > meddelelse
> > > news:ccfga8$fmn$01$1@news.t-online.com...
> > > > Hej
> > > >
> > > > Ved forsøg på download af nævnte super program lykkes dette ikke.
Det
> > ser
> > > > ud som om .zip filen bliver hentet ned, men den findes ingen steder

> > min
> > > > maskine. Hvor mon den bliver af ?
> > > > Har andre muligvis haft det samme problem ?
> > > >
> > > > Hilsen
> > > > Claus
> > > >
> > > > "Michael Erichsen" <dsmer@attglobal.net> skrev i en meddelelse
> > > > news:40eadee6$0$279$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > > > aafe wrote:
> > > > > > On Mon, 05 Jul 2004 22:12:46 +0200, børge askholm wrote:
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >>og i næste indlæg stilles det spørgsmål jeg ikke nåede at
stille:
> > Hvad
> > > > > >>er EZget?
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > EZGet er i sin tid præsenteret her i gruppen, som en Real
> Virtuality
> > > > > > Kontraption, der er nærmere forklaret her:
> > > > > >
> > > > > > http://wave.prohosting.com/aafe/ezget/ezget.html
> > > > > >
> > > > > > med venlig hilsen
> > > > > > Arne
> > > > > >
> > > > >
> > > > > EZGet er et særdeles elegant værktøj, og man kunne kun ønske sig,
at
> > > > > arkivalier online selv distribuerede det samtidig med at de
foretog
> en
> > > > > opdeling af trafikken på deres website, så man kunne sætte den til
> at
> > > > > downloade med en lavere prioritet end de "levende" brugere.
> > > > >
> > > > > Mvh Michael Erichsen
> > > > >
> > > > > PS: Nu venter vi bare på, at Arne programmerer Gotisk
> > > > > karaktergenkendelse ind i programmet : - )
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>



aafe (08-07-2004)
Kommentar
Fra : aafe


Dato : 08-07-04 04:17

On Wed, 7 Jul 2004 21:08:36 +0200, "Jytte Pedersen" wrote:

>Tak for hjælpen. Det var Norton Internet Security der spøgte.
>EZGet fungerer nu fint

Alle tiders og jeg har nu gjort et lille notat på hjælpesiden om
firewall.

med venlig hilsen
Arne


aafe (07-07-2004)
Kommentar
Fra : aafe


Dato : 07-07-04 11:06

On Wed, 7 Jul 2004 09:44:57 +0200, "Jytte Pedersen" wrote:

>Jeg har samme problem kan ikke finde ezget.zip på computeren. En søgning
>efter *.zip på dato giver intet resultat

Jeg har nu lavet et lille hjælpe/forklarings -link her:

http://wave.prohosting.com/aafe/ezget/dwnldhlp.html

med venlig hilsen
Arne


aafe (07-07-2004)
Kommentar
Fra : aafe


Dato : 07-07-04 13:24

On Wed, 07 Jul 2004 12:05:36 +0200, aafe <intet@svar.dk> wrote:

>Jeg har nu lavet et lille hjælpe/forklarings -link her:
>
>http://wave.prohosting.com/aafe/ezget/dwnldhlp.html

Hastværk er lastværk, hvilket resulterede i, at det der skulle være
vejledende istedet blev misledende.

Helpfilen er nu blevet korrigeret.

med venlig hilsen

Arne


Christian Gram-Hanss~ (07-07-2004)
Kommentar
Fra : Christian Gram-Hanss~


Dato : 07-07-04 19:57


"aafe" <intet@svar.dk> skrev i en meddelelse
news:4jine0ljlr1qkqi3nbur3i5q0lvrop35hi@4ax.com...
> On Wed, 7 Jul 2004 09:44:57 +0200, "Jytte Pedersen" wrote:
>
> >Jeg har samme problem kan ikke finde ezget.zip på computeren. En søgning
> >efter *.zip på dato giver intet resultat
>
> Jeg har nu lavet et lille hjælpe/forklarings -link her:
>
> http://wave.prohosting.com/aafe/ezget/dwnldhlp.html
>
> med venlig hilsen
> Arne
>

Er der nogen, der kan forklare mig, hvorfor jeg får følgende
overskrift med, når jeg udskriver ovenstående hjemmeside:

dwnldhttp://mikethomas.homepage.dk/BatchNumbersMar2004.PDF13

På side nr 2 bliver "13" til "23" og på side nr 3 til "33".

Jeg kan intetsteds på hjemmesiden se noget, der minder om dette.

--
Med venlig hilsen
Christian Gram-Hanssen










aafe (07-07-2004)
Kommentar
Fra : aafe


Dato : 07-07-04 20:46

On Wed, 7 Jul 2004 20:56:33 +0200, "Christian Gram-Hanssen" wrote:

>http://mikethomas.homepage.dk/BatchNumbersMar2004.PDF13

Der er absolut intet på min webside, der har noget som helst med det
pgl. link at gøre.

Hvis du udprinter siden, får du udprintet et antal sider, hvor
antallet afhænger af det valgte papirformat samt udprintningsformatets
orientering.

Øverst til venstre på hver side vil der formentlig stå "dwnld" - fordi
dette er sidens titel - og øverste til højre vil der formentlig stå
hvilken side ud af hvor mange, der er tale om.

Nederst til venstre på hver side, vil der formentlig stå
"http://wave.prohosting.com/aafe/ezget/dwnldhlp.html", og endelig vil
der formentlig være angivet den aktuelle dato nederst til højre på
hver side.

Der er intet i min simple html kodning, der kan omdirigere dine
udprintninger til Mike Thomas hjemmeside.

med venlig hilsen
Arne


Christian Gram-Hanss~ (07-07-2004)
Kommentar
Fra : Christian Gram-Hanss~


Dato : 07-07-04 22:29


"aafe" <intet@svar.dk> skrev i en meddelelse
news:fpjoe0tip6a7lf6jkrvel9cc8t4t68l35b@4ax.com...
> On Wed, 7 Jul 2004 20:56:33 +0200, "Christian Gram-Hanssen" wrote:
>
> >http://mikethomas.homepage.dk/BatchNumbersMar2004.PDF13
>
> Der er absolut intet på min webside, der har noget som helst med det
> pgl. link at gøre.

Tak for hurtigt svar, Arne.
Jeg er nu klar over, at det ikke er er din webside, der er årsag.
En lignende overskrift kommer på andre udskrifter også, med
http://mikethomas.homepage.dk/BatchNumbersMar2004.PDF
og en tekst foran, der refererer til det udskrevne.

>
> Øverst til venstre på hver side vil der formentlig stå "dwnld" - fordi
> dette er sidens titel - og øverste til højre vil der formentlig stå
> hvilken side ud af hvor mange, der er tale om.

Tallene efter PDF ser ud til at være sidetallene (side 1 af 3, 2 af 3 og
3 af 3). Men de står ikke - som sidetal plejer at gøre - ude til højre
men tæt op ad PDF.

>
> Nederst til venstre på hver side, vil der formentlig stå
> "http://wave.prohosting.com/aafe/ezget/dwnldhlp.html", og endelig vil
> der formentlig være angivet den aktuelle dato nederst til højre på
> hver side.

Intet af dette kommer med i udskriften.

>
> Der er intet i min simple html kodning, der kan omdirigere dine
> udprintninger til Mike Thomas hjemmeside.

Nej, det er jeg klar over. Men hvad Søren er det så, der er galt?

--
Med venlig hilsen
Christian Gram-Hanssen





aafe (07-07-2004)
Kommentar
Fra : aafe


Dato : 07-07-04 22:46

On Wed, 7 Jul 2004 23:29:16 +0200, "Christian Gram-Hanssen" wrote:

>Nej, det er jeg klar over. Men hvad Søren er det så, der er galt?

Puha; det er svært at sige, når man - som jeg - ikke selv har været
ude for problemet, men problemet kunne måske ligge i din
printerdriver, eller lignende programmel, der er involveret i
udskriftsprocessen.

Hvis problemet har nogen udbredelse, vil der givet være nogen i en af
de styresystems orienterede usenetgrupper, der kender til problemet og
dets løsning.

Men, uanset om det måtte hjælpe eller ej, ville jeg - i den situation
- starte med at installere en frisk printerdriver.

med venlig hilsen
Arne


Christian Gram-Hanss~ (07-07-2004)
Kommentar
Fra : Christian Gram-Hanss~


Dato : 07-07-04 23:02


"aafe" <intet@svar.dk> skrev i en meddelelse
news:67roe0pvt9jfutp6h6j9k6lfth9lvld0mc@4ax.com...
> On Wed, 7 Jul 2004 23:29:16 +0200, "Christian Gram-Hanssen" wrote:
>
> >Nej, det er jeg klar over. Men hvad Søren er det så, der er galt?
>
> Puha; det er svært at sige, når man - som jeg - ikke selv har været
> ude for problemet, men problemet kunne måske ligge i din
> printerdriver, eller lignende programmel, der er involveret i
> udskriftsprocessen.
>
> Men, uanset om det måtte hjælpe eller ej, ville jeg - i den situation
> - starte med at installere en frisk printerdriver.

Tak. Det vil jeg prøve.
--
Med venlig hilsen
Christian Gram-Hanssen



aafe (07-07-2004)
Kommentar
Fra : aafe


Dato : 07-07-04 10:26

On Wed, 7 Jul 2004 02:32:16 +0200, "Claus Christiansen" wrote:

>Ved forsøg på download af nævnte super program lykkes dette ikke. Det ser
>ud som om .zip filen bliver hentet ned, men den findes ingen steder på min
>maskine. Hvor mon den bliver af ?

Hej Claus

Jeg går ud fra, at du på nuværende tidspunkt har fundet filen, der
lægges det sted på din computer, der er/var sat som default path på
det tidspunkt filen blev downloaded.

Hvis ikke, så giv venligst lyd igen.

Idet du så venligt har brugt betegnelsen "super program", vil jeg
benytte lejligheden til at oplyse, at EZGet ikke kan noget som andre
tilsvarende programmer ikke kan. Tværtimod!

EZGets eneste feature er, at det er nemt at bruge, fordi det kun kan
een eneste ting

Og når jeg så skriver "nemt at bruge", er det vel også en sandhed med
modifikationer, idet det muligvis ikke er så nemt at bruge endda, hvis
man ikke har forudgående erfaring med sitet.

En ting der bekymrer mig, er det meget store antal downloads af EZGet.
Ikke at jeg ikke under alle at komme til fadet, hvilket jeg skam gør,
men fordi jeg frygter at forbindelsen ikke kan klare en meget store
belastning, der kan blive tale om.

En løsning på det problem, kunne være, at Brian Mikkelsen kunne finde
en lille slat penge til en kraftigere forbindelse. Disse penge vil
efter min mening være godt givet ud, idet pengene hurtigt ville komme
ind igen, i form af besparelser andre steder i systemet.

med venlig hilsen
Arne



Claus Christiansen (08-07-2004)
Kommentar
Fra : Claus Christiansen


Dato : 08-07-04 21:04

Hej Arne

Endelig lykkedes det at få filen dowloaded. Som allerede formodet af andre
her i gruppen var det mine (3 forskellige) anti-virus og firewall programmer
som umuliggjorde download.
Jeg glæder for alvor til at bruge programmet i en stille stund her midt på
natten.

Hilsen
Claus

"aafe" <intet@svar.dk> skrev i en meddelelse
news:5fene0t81hi5qoj08ucqq4c8l3und5sufg@4ax.com...
> On Wed, 7 Jul 2004 02:32:16 +0200, "Claus Christiansen" wrote:
>
> >Ved forsøg på download af nævnte super program lykkes dette ikke. Det
ser
> >ud som om .zip filen bliver hentet ned, men den findes ingen steder på
min
> >maskine. Hvor mon den bliver af ?
>
> Hej Claus
>
> Jeg går ud fra, at du på nuværende tidspunkt har fundet filen, der
> lægges det sted på din computer, der er/var sat som default path på
> det tidspunkt filen blev downloaded.
>
> Hvis ikke, så giv venligst lyd igen.
>
> Idet du så venligt har brugt betegnelsen "super program", vil jeg
> benytte lejligheden til at oplyse, at EZGet ikke kan noget som andre
> tilsvarende programmer ikke kan. Tværtimod!
>
> EZGets eneste feature er, at det er nemt at bruge, fordi det kun kan
> een eneste ting
>
> Og når jeg så skriver "nemt at bruge", er det vel også en sandhed med
> modifikationer, idet det muligvis ikke er så nemt at bruge endda, hvis
> man ikke har forudgående erfaring med sitet.
>
> En ting der bekymrer mig, er det meget store antal downloads af EZGet.
> Ikke at jeg ikke under alle at komme til fadet, hvilket jeg skam gør,
> men fordi jeg frygter at forbindelsen ikke kan klare en meget store
> belastning, der kan blive tale om.
>
> En løsning på det problem, kunne være, at Brian Mikkelsen kunne finde
> en lille slat penge til en kraftigere forbindelse. Disse penge vil
> efter min mening være godt givet ud, idet pengene hurtigt ville komme
> ind igen, i form af besparelser andre steder i systemet.
>
> med venlig hilsen
> Arne
>
>



børge askholm (07-07-2004)
Kommentar
Fra : børge askholm


Dato : 07-07-04 06:51

Michael Erichsen wrote:
......>
> PS: Nu venter vi bare på, at Arne programmerer Gotisk
> karaktergenkendelse ind i programmet : - )


Ja eller i det hele taget håndskriftgenkendelse


Børge

aafe (07-07-2004)
Kommentar
Fra : aafe


Dato : 07-07-04 11:23

On Tue, 06 Jul 2004 19:18:26 +0200, Michael Erichsen wrote:

>EZGet er et særdeles elegant værktøj, og man kunne kun ønske sig, at
>arkivalier online selv distribuerede det samtidig med at de foretog en
>opdeling af trafikken på deres website, så man kunne sætte den til at
>downloade med en lavere prioritet end de "levende" brugere.

Man kunne forestille sig, at Brian Mikkelsen - i betragtning af de
besparelser det medfører andre steder - kunne finde en lille slat
penge frem, til en kraftigere forbindelse, der så igen gerne kunne
være delt op på to separate linjer, hvoraf den ene kunne være
forbeholdt, det du kalder "levende" brugere.

Men, Brian Mikkelsen finder nok ikke på det af sig selv

>PS: Nu venter vi bare på, at Arne programmerer Gotisk
>karaktergenkendelse ind i programmet : - )

Du er selvfølgelig godt klar over, at noget sådan ikke uden videre kan
rystes ud af ærmet - men bortset fra det, ville enkelheden i EZGet
jo gå tabt, hvis der blev indlagt andre processer i programmet.

med venlig hilsen
Arne


Christian Gram-Hanss~ (07-07-2004)
Kommentar
Fra : Christian Gram-Hanss~


Dato : 07-07-04 19:41


"aafe" <intet@svar.dk> skrev i en meddelelse
news:q5eje0ptbpbpbfgfqagsvbnd83m6crm78e@4ax.com...
> On Mon, 05 Jul 2004 22:12:46 +0200, børge askholm wrote:
>
> >og i næste indlæg stilles det spørgsmål jeg ikke nåede at stille: Hvad
> >er EZget?
>
> EZGet er i sin tid præsenteret her i gruppen, som en Real Virtuality
> Kontraption, der er nærmere forklaret her:

Jeg kan ikke styre min nysgerrighed: Hvad betyder Kontraption?
--
Med venlig hilsen
Christian Gram-Hanssen

>
> http://wave.prohosting.com/aafe/ezget/ezget.html
>
> med venlig hilsen
> Arne
>



Ukendt (07-07-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-07-04 21:46

Og saw "Christian Gram-Hanssen" <chrgh@vip.cybercity.dk> in news:cchg22$vv9$1
@news.cybercity.dk wrote:

>
> "aafe" <intet@svar.dk> skrev i en meddelelse
> news:q5eje0ptbpbpbfgfqagsvbnd83m6crm78e@4ax.com...
>> EZGet er i sin tid præsenteret her i gruppen, som en Real Virtuality
>> Kontraption, der er nærmere forklaret her:
>
> Jeg kan ikke styre min nysgerrighed: Hvad betyder Kontraption?

Fordanskning af det engelske ord "contraption", hvis definition er:

> con·trap·tion
> n.
> A mechanical device; a gadget.


Da det her slet ikke har noget med genealogi at gøre, FUT dk.kultur.sprog,
hvis der skulle være yderligere spørgsmål :)

--
-Sebbe

"But you see 22 is not 7." -- James Harris

Yes, that actually IS my mailaddress. Well, the one I plan to store spam in,
but it will be checked nonetheless.


Christian Gram-Hanss~ (05-07-2004)
Kommentar
Fra : Christian Gram-Hanss~


Dato : 05-07-04 19:20


"Flemming Svendsen" <zeus2FJERN@FJERNmail.dk> skrev i en meddelelse
news:40e9735c$0$295$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>
> > Hvo'n er 'ed nu li'e man henter en KB i eet hug fra Arkivalier Online??
> > Den glemsomme.
> > Flemming
> >
> > --
> > Venlig hilsen
> > Flemming Svendsen, Korsør
> > FJERN er min spamsikring
> ***********
> Tak til Arne for hurtig reaktion, EZget det virker jo bare.
> Blot man husker at slå Zonealarm ihjel først
> Flemming.

Jeg kan ikke se Arnes svar her i gruppen. Er det sendt direkte
til dig.
Hvad er EZget?
Christian.







Flemming Svendsen (06-07-2004)
Kommentar
Fra : Flemming Svendsen


Dato : 06-07-04 06:00

> Jeg kan ikke se Arnes svar her i gruppen. Er det sendt direkte
> til dig.
> Hvad er EZget?
> Christian
****************
Det må du undskylde Christian, men se Arnes indlæg tidligere i denne tråd.
Kan stærkt anbefales, det kører bare i olie.
Flemming.
FJERN er min spamsikring, man kan således ikke sende 'SVAR' uden at fjerne
den først.
***************



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408526
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste