Siemens MC60
Fra : bingo

Dato : 04-07-04 17:31

Har lige fået en Siemens mc60 - og der er jo et kamera indbygget. Hvis
jeg vil sende et billede til en e-mail adresse - hvordan gør jeg det
?eg kan kun taste et tlf.nr. ind - ikke en e-mailadresse ???????

Mogens

Fra : Preben Grøndahl

Dato : 04-07-04 18:19

"bingo" <m2j@inamet.com> skrev i en meddelelse

> Har lige fået en Siemens mc60 - og der er jo et kamera indbygget. Hvis
> jeg vil sende et billede til en e-mail adresse - hvordan gør jeg det
> ?eg kan kun taste et tlf.nr. ind - ikke en e-mailadresse ???????

Jeg har selv en Siemens MC60, og du indtaster da blot e-mail adressen i
telefonbogens oplysninger ud for feltet email. Hver enkelt post i
telefonbogen starter jo med flg. punkter af oplysninger: telefon nummer,
navn, e-mail adresse, gruppe og opslags nummer, og derfor faktisk næsten
slet ikke forstår, hvordan du har kunnet undgå, at se samme feltet for
indtastning af email adressen, såfremt at du blot kører længere ned i den
enkelte post .
Håber så til gengæld at den er hjemme nu...., fortsat god sommer.

Med positive hilsener
Preben Grøndahl
Email: groendahl**@mail.dk

Ved email svar fjern "**"

Fra : bingo

Dato : 04-07-04 18:39

>Jeg har selv en Siemens MC60, og du indtaster da blot e-mail adressen i
>telefonbogens oplysninger ud for feltet email. Hver enkelt post i

1000 tak - gå straks igang -
Mogens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-07-04 18:27

bingo skrev:

>Har lige fået en Siemens mc60 - og der er jo et kamera indbygget. Hvis
>jeg vil sende et billede til en e-mail adresse - hvordan gør jeg det
>?eg kan kun taste et tlf.nr. ind - ikke en e-mailadresse ?

Du skal blot tilføje en e-mailadrese i telefonbogen, så får du
muligheden.

Dvs. du kan kun sender til en mailadresse, hvis mailadressen står
i telefonbogen.

>??????

Disse blev i overskud, gem dem til dine næste seks spørgsmål, et
? rækker, det bliver ikke mere spørgende med flere ?.
--
Knud

Fra : bingo

Dato : 04-07-04 18:40

Tak for svaret - det lyder nemt.
Mogens

Fra : Jan Martin Grindheim

Dato : 11-07-04 00:17

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.dk> skrev i melding

> Du skal blot tilføje en e-mailadrese i telefonbogen, så får du
> muligheden.
>
> Dvs. du kan kun sender til en mailadresse, hvis mailadressen står
> i telefonbogen.

Du kan skrive og sende direkte til E-postadresser med MC60

Jan Martin Grindheim
--

URL:http://home.no.net/bier

Email is checked with NORTON - latest virus definitions.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-07-04 01:48

Jan Martin Grindheim skrev:

>Du kan skrive og sende direkte til E-postadresser med MC60

Så ville det være en god ide, hvis du fortalte, hvordan.

Muligvis er det udbyderspecifikt, men det fremgår ikke af
brugsanvisningen.

De fleste, der har købt en MC 60, har jo nok købt den med et
duetabonnement, så fortæl.
--
Knud